Defragmenteren met speeddisk ofzo, iets meer informatie zou wel handig zijn.
Mja...
ik heb gister een scandisk gedaan... op me C: 430kb @ badsectors... voor de rest weinig... kweenie hoor... vage schijt...
kan het ook zijn dat me pc traag boot... omdat de andere partities, niet helemaal meer okiewokie zijn !?
ik heb gister een scandisk gedaan... op me C: 430kb @ badsectors... voor de rest weinig... kweenie hoor... vage schijt...
kan het ook zijn dat me pc traag boot... omdat de andere partities, niet helemaal meer okiewokie zijn !?
Scandisk is wat anders dan defragmenteren.
Je bestanden staan waarschijnlijk helemaal uitgespreid over je HD waardoor hij veel meer werk moet doen om de data allemaal te lezen. Als hij met het booten lang bezig is met veel HD activiteit is dat dus het geval.
Je bestanden staan waarschijnlijk helemaal uitgespreid over je HD waardoor hij veel meer werk moet doen om de data allemaal te lezen. Als hij met het booten lang bezig is met veel HD activiteit is dat dus het geval.
mjah...
sorry ben er ff niet bij de laatste tijd * prive enzo *
maar goed... dat heb ik idd 2 jaar geleden gedaan voor het laatst ofzo
kzal het ff proberen...
anyone else with more suggestions ?
sorry ben er ff niet bij de laatste tijd * prive enzo *
maar goed... dat heb ik idd 2 jaar geleden gedaan voor het laatst ofzo
kzal het ff proberen...
anyone else with more suggestions ?
een format van je schijf ??... en verse windows install ?
Hmm.. Als een schijf bad sectors begint te krijgen wordt het toch oppassen..
Bovendien kan het dan ook zo zijn dat bepaalde sectoren nog wel te lezen zijn, maar dat de schijf daar aanzienlijk meer moeite mee heeft, en dus ook trager wordt..
Zou bijna willen zeggen: Tijd voor een nieuwe schijf?
Bovendien kan het dan ook zo zijn dat bepaalde sectoren nog wel te lezen zijn, maar dat de schijf daar aanzienlijk meer moeite mee heeft, en dus ook trager wordt..
Zou bijna willen zeggen: Tijd voor een nieuwe schijf?
so ?? kan toch pre-RTM versie zijn die er al een tijdje opstaat...Op woensdag 26 september 2001 10:44 schreef CG het volgende:
blaat....
winxp == new dude.... pay attention
njah... kga dus morgen enorm me hdd manufact in elkaar meppen... 
denk wel dat dat et is... zo ff 60gb bestellen... baas betaald
thx anyways...
thx anyways...
Bestel mij ook zo'n ding op je baas z'n kosten!Op maandag 01 oktober 2001 09:04 schreef CG het volgende:
njah... kga dus morgen enorm me hdd manufact in elkaar meppen...
thx anyways...
Hoeveel netwerkkaarten heb je in je pc zitten.
Ik heb namelijk ook Windows XP geïnstalleerd en ik had er 2 netwerkkaarten inzitten. En dan was mijn pc ook rete traag. Zodra ik er 1 netwerkkaart uithaalde werkte hij weer gewoon op normale snelheid. Volgens komt het door een IRQ conflict.
Ik heb namelijk ook Windows XP geïnstalleerd en ik had er 2 netwerkkaarten inzitten. En dan was mijn pc ook rete traag. Zodra ik er 1 netwerkkaart uithaalde werkte hij weer gewoon op normale snelheid. Volgens komt het door een IRQ conflict.
Das zeker niet goed...Op woensdag 26 september 2001 10:19 schreef CG het volgende:
Als je bad sectors op je schijf krijgt zo ik maar als de sodemieter backuppen
Bad sectors zijn enkel erg wanneer je er bijkrijgt... Soms zijn bepaalde sectors van je schijf slecht bedekt door de magnetische laag. In dat geval krijg je een aantal bad sectors, maar blijven die daar permanent staan (op dezelfde plek) en krijg je er ook niet regelmatig bij. Als dat zo is, dan is het niet zo erg. Ik heb nog 2 schijven draaien in m'n server. De 2 schijven hebben zo'n aantal bad sectors en draaien al zo'n 3,5 jaar 24u/24u... Geen enkel probleem mee!
PC: R5-2600X | X370-Pro | 2x8GB | 960Pro 512GB | WD 4TB | GTX 660 | Eizo CX240 | Steinberg UR22MkII | JBL LSR305
Pagina: 1