Outlook agenda delen Hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
We hebben hier een netwerkje met 4 pcs en allen outlook, Het moet toch mogelijk zijn om één agenda te delen waar we allen in kunnen werken? Weet iemand dit?

Verwijderd

correctie

gaat volgens mij wel:

bestand -> delen -> agenda

nu krijg je een wizard... heb verder niet gekeken. dit is overigens in Outlook 2000 bekeken, ik weet niet of dat nog invloed heeft, weet niet welke Outlook jij gebruikt en of Outlook 97 deze mogelijkheid ook heeft.

Greetz

Big Tazzz

• zomertje
  • Laatst online: 17-02 12:22

zomertje

Barisax knorretje

t kan wel ja, iemand moet die agenda ahw 'hosten' en dan jullie toestemming geven om er in te wijzigen. Ik kan het nu niet zo zeggen waar het ook alweer precies zit, heb hier geen outlook. t zit vast bij de eigenschappen van je postbus of anders bij opties.
Die 3 anderen moeten via services jouw postbus toevoegen. Je moet trouwens ook de default user(hoe heet dat ding ook weer) uit je postvak in verwijderen anders zien de andere die map ook(ze mogen er niet in)
dit schrijf ik vanuit ervaring met win95+office97 dus er kunnen dingen anders zijn bij de andere versies.

wie het nog beter kan zeggen, ga je gang :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

• Unknown
  • Niet online
Thnx!!

Het werkt, na wat knutselen met jullie tips werkt het :) :) :) :)

• Sterk
  • Laatst online: 06-02-2023
Ok, het werkt al!

Voor de volledigheid, door rechts te klikken op een onderdeel in je Outlook en te kiezen voor eigenschappen kun je 'machtigingen' opgeven. Hier kun je zelf bepalen wie er wat mag doen/zien van jou 'Outlook'.

Ik zou de mail iid niet voor iedere leesbaar maken, agenda read-only e.d.

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:40
weet iemand ook hoe dit moet met office XP.... dus met outlook 6... want ik heb gekeken en het lukt dus niet...

oh ja... engelse versie

ohhh.. lama.... had oulook express gebruikt }:O... >:)

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Verwijderd

Hey people,

Op [F_J_Knip spam] is software (Public Outlook) te vinden om email, agenda's, contactpersonen etc te delen onder outlook zonder exchange server.

Je kunt een demo licentie aanvragen waarmee je twee weken kunt testen zonder beperkingen.

Greetz,

Lexio _/-\o_

Mod-break:

Spam is niet de bedoeling op GoT, check je mail voor de uitleg waarom je niet meer kunt inloggen

[ Voor 34% gewijzigd door F_J_K op 16-10-2003 14:48 ]

Verwijderd

Ik heb bij iemand workgroupshare geinstalleerd, werkt perfect!
Kijk bij www.workgroupshare.com voor de specs en prijzen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Dank voor de toevoeging japie :)

Maar omdat het een gruwelijk oud topic is dat enkel naar boven is geschopt om te spammen: slotje :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.