Ervaringen T39M?

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-05 08:49
Goedemorgen waarde medetweakers.

Ik ben van plan een Ericsson T39M aan te schaffen, ter vervanging van mijn T28S (die dus evt te koop is).

Heeft iemand de T39m al, en wat zijn de ervaringen daarmee?
Ik bedoel qua ontvangst, batterij, spelletjes :)
Voor ik een dot geld uitgeef en hij me niet bevalt...

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Verwijderd

Ik heb al enige tijd ervaring met de T39M .. echt een supertelefoon, hiervoor had ik een Nokia 8210 maar daarvan ging zoals bij iedereen de display kapot..

Ik had verder nog geen ervaring met Ericsson's maar ook de menustructuur is erg goed. De standby tijd is echt niet te geloven ik heb hem vanmorgen (toen ie echt bijna op was) 15 minuutjes in de oplader gedaan (telefoon aan laten staan) en hij geeft nu weer aan dat ie 67 uur standby heeft.

Verder vind ik zelf ook de ingebouwde mogelijkheid om via POP je email te checken erg goed. Het blijft natuurlijk wel bij tekstberichten maar het ophalen van een aantal emailtjes duurt ook maar 30-60 sec.. (incl. opbouwen internetconnectie+afbreken)

Dus ik zou zeggen zekers kopen!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik ga ook de T39 kopen... GPRS zal over een tijdej roeleren.. dus dan ben ik.. Ahum.. Wij, erop voorbereid.

Verwijderd

Ik denk dat je voor verdere informatie beter kan kijken bij [topic=232288/1/25]

Verwijderd

Op maandag 01 oktober 2001 14:27 schreef -SiC- het volgende:
Ik denk dat je voor verdere informatie beter kan kijken bij [topic=232288/1/25]
Prima plan :)
Deze gaat dus dicht, graag even daar kijken en verder discussieren.
T39 is trouwens inderdaad een schitterend ding, heb hem ook.

Dit topic is gesloten.