Toon posts:

Wie verklaart dit?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn computer liep de hele tijd vast na het installeren van een nieuwe chipset en vga cooler. Eerst dacht ik dat het iets softwarematigs was. Dus ik alles opieuw geinstalleerd en nog steeds het probleem. :(
Toen heb ik de cooler op mijn chipset en videokaart er weer afgehaald en weer opgedaan. (Was maar goed ook want die op mijn chipset maakte vrijwel geen contact. Maar het probleem nog steeds niet opgelost.
Toen ben ik 1 voor 1 al mijn kaarten gaan verwisselen(netwerk,sound). Probleem nog steeds niet opgelost. :(
Daarna heb ik mijn videokaart is bij mijn broer geprobeerd. Zijn computer liep toen ook steeds vast. :(

Dag videokaart, dacht ik. :'(

Voor de laatste keer weer die cooler eraf. Heel de kaart schoongemaakt, cooler er op, kaart in mijn pc en voila, alles werkt weer als vanouds :) ?: Hoe kan dit?

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 21:42
Vuile contacten van de kaart.

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 11:46

Sick Nick

Drop the top!

Gewoon na de eerste keer eraf halen er weer fout op gedaan -> slecht contact -> te heet -> geef fouten.
Simpel dacht ik zo :)

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-08 12:23

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Wat versta je onder 'heel de kaart schoongemaakt'?

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

Verwijderd

Topicstarter
De contacten en de core van de kaart.

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik denk toch dat er iets kapot is gegaan op je videokaart, een kapot contactje in de printplaat?
Pagina: 1