In een recente nieuwstopic over geluidskaarten zit een reply die inho zeker geen +3 inzichtvol verdient, maar het wel is: http://www.tweakers.net/nieuws/18620
Het gaat om een reactie op mijn eigen post:
Een +2 grappig had mij niet eens zo verbaasd, gezien de groep mensen die hier komt, maar +3 inzichtvol verbaast mij wel. Dat is zelfs hoger als mijn eigen post, die toch wel wat meer inhoud heeft als dit.
Dit is gewoon een kleinerend zinnetje richting de Linux community, en ik hoop dat ik wat steun krijg van anderen.
Een eindscore -1 flamebait lijkt mij hier stukken reeeler.
Het gaat om een reactie op mijn eigen post:
Reactie 1:Gepost door SvMp Dinsdag 25 September 2001 - 23:14 Score: 2 (Inzichtvol)
(uit de review)
No card in this review claimed to offer direct Linux support. Although it is possible to use some of these cards with Linux, we didn't really examine which ones will run under Linux.
Vind ik een beetje jammer... omdat dit de keuze voor een geluidskaart bij sommige mensen zeker beinvloed (bij mij is het zelfs een eis)
[Reaktie gewijzigd door SvMp]
Dit beschouw ik dus gewoon als een flamebait.Gepost door Dope-E Dinsdag 25 September 2001 - 23:22 Score: 3 (Inzichtvol)
dan scoor je toch lekker een SB16
Een +2 grappig had mij niet eens zo verbaasd, gezien de groep mensen die hier komt, maar +3 inzichtvol verbaast mij wel. Dat is zelfs hoger als mijn eigen post, die toch wel wat meer inhoud heeft als dit.
Dit is gewoon een kleinerend zinnetje richting de Linux community, en ik hoop dat ik wat steun krijg van anderen.
Een eindscore -1 flamebait lijkt mij hier stukken reeeler.