de linkjes werken nog wel, er is ook lege ruimte, maar de on-/offline zijn die dingen weg door de upgrave or whatsoever van vanavond of ligt er een vage mirabilis server plat oid?
Ik wilde je nog een berichtje sturen, maar d8 ff dat je geen ICQ had..Op woensdag 26 september 2001 02:46 schreef HlpDsK het volgende:
Ze zijn bij mij al veel langer steeds spoorloos. Zal wel aan Mirabilis liggen.
Hm, ben drie dagen weg geweest, en het viel me eigenlijk net pas op...Op woensdag 26 september 2001 02:46 schreef HlpDsK het volgende:
Ik zie het ook nu pas... Volgens mij waren ze er gisterenochtend nog ?
Aannames zijn fataal.
Bij mij zijn ze 2 dagen weg, maar boeit me niet zo
Ik merk pas problemen ermee sinds gister ofzo. Maar er valt wel vaker iets weg bij mij (banners etc.) dus ik let er niet zo op.
ja dat merk ik ookOp woensdag 26 september 2001 10:21 schreef Elvhenk het volgende:
Ik merk pas problemen ermee sinds gister ofzo. Maar er valt wel vaker iets weg bij mij (banners etc.) dus ik let er niet zo op.
staat er bij die banner "De pagina kan niet gevonden worden"
en die bloempjes ligt aan Mirabilis.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Op andere sites werken ze ook niet, dus het is gewoon een fout van ICQ zelf...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Wat een leuk usericon zeg van je HlpDsKOp woensdag 26 september 2001 02:46 schreef HlpDsK het volgende:
Bij mij is het ICQ bloempje helaas ook verdwenen
De locatie van de pagina bij icq is gewijzigd, hij moet bv. worden:
(waarbij 20199373 het uin is)
dan hoort hij te werken.
code:
1
| http://web.icq.com/whitepages/online?icq=20199373&img=5 |
dan hoort hij te werken.
Als dat de officiele is, dan isie wel erug sloom geworden.Op woensdag 26 september 2001 13:23 schreef MikeN het volgende:
De locatie van de pagina bij icq is gewijzigd, hij moet bv. worden:
code:
1 http://web.icq.com/whitepages/online?icq=20199373&img=5
dan hoort hij te werken.
Ik heb hem daarnet in de browser geplakt en dat duurt 5 sec,
als je dat voor een topic van 300 posts moet laden duurt het wel erug lang.
Bij mij staat hij er 'meteen'. En ja het is de officiële.Op woensdag 26 september 2001 13:39 schreef hdd het volgende:
[..]
Als dat de officiele is, dan isie wel erug sloom geworden.
Ik heb hem daarnet in de browser geplakt en dat duurt 5 sec,
als je dat voor een topic van 300 posts moet laden duurt het wel erug lang.
Correctie: Soms is hij erg traag.
Misschien zou er iemand een keertje iets aan het script snel aanpassen, want er hoeven maar 5 regeltje veranderd te worden????
5 regels???
Hoe kom je daar bij.... Als het goed is maar 1...
In zo'n javascript bestandje...
Hoe kom je daar bij.... Als het goed is maar 1...
In zo'n javascript bestandje...
doordat de bloemetjes het niet meer doen, komen de banners ook niet meer. Het bloemetje timed-out en dus de banners ook!
Tenminste het viel mij op dat ie altijd eerst het bloemetje inlaadt en daarna de banner...
Tenminste het viel mij op dat ie altijd eerst het bloemetje inlaadt en daarna de banner...
Leuk dat icq dat zo ff doen zonder een of andere melding op de site
Hee, ik zie nu wel ineens dat ik een nieuw Personal Communication Centre heb bij icq. Maar iets werkt er idd niet goed mijn status is offline terwijl ik toch echt online ben.
ICQ hier ook plat... op verschillende computers.
www.icq.com en www.mirabilis.com zijn ook niet
meer te bereiken...
TERRORISTEN!
...of gewoon iets met een server waarschijnlijk.
meer te bereiken...
TERRORISTEN!
...of gewoon iets met een server waarschijnlijk.
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
je wordt geredirect naar http://web.icq.com/ , op tweakers moet dus ff het script aangepast worden . Als ik http://web.icq.com/whitepages/online?icq=20199373&img=5 invul heb ik meteen een bloem staan dus daar zit het hem niet in.Op woensdag 26 september 2001 19:47 schreef Mujo het volgende:
ICQ hier ook plat... op verschillende computers.
meer te bereiken...
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Sorry dat ik deze omhoogschop, maar 't is ook zonde om er een nieuw topic over te maken..
Omdat de ICQ-icons niet in willen laden, willen heel veel andere plaatjes (waaronder usericons, sommige smilies en plaatjes die iemand in zijn post heeft gebruikt bijv.) hier ook niet tevoorschijn komen
Hij laat zegmaar geen plaatjes meer zien vanaf het moment dat er geprobeert wordt dat icq-bloemetje te downloaden. Hebben meer mensen hier last van of is mijn browser gewoon gaar?
En ik heb nog iets anders, waarvan ik me afvraag of 't misschien aan m'n eigen browser ligt: van sommige mensen krijg ik geen profiel te zien als ik op 't profielknopje klik, het venster blijft dan wit en hij haalt de pagina niet, of pas na een flink lange tijd op..
Vrij lastig....
Omdat de ICQ-icons niet in willen laden, willen heel veel andere plaatjes (waaronder usericons, sommige smilies en plaatjes die iemand in zijn post heeft gebruikt bijv.) hier ook niet tevoorschijn komen
En ik heb nog iets anders, waarvan ik me afvraag of 't misschien aan m'n eigen browser ligt: van sommige mensen krijg ik geen profiel te zien als ik op 't profielknopje klik, het venster blijft dan wit en hij haalt de pagina niet, of pas na een flink lange tijd op..
#
Verwijderd
Ligt niet aan jouw browser, ik heb er ook last van.Op vrijdag 28 september 2001 18:51 schreef Zap het volgende:
Omdat de ICQ-icons niet in willen laden, willen heel veel andere plaatjes (waaronder usericons, sommige smilies en plaatjes die iemand in zijn post heeft gebruikt bijv.) hier ook niet tevoorschijn komenHij laat zegmaar geen plaatjes meer zien vanaf het moment dat er geprobeert wordt dat icq-bloemetje te downloaden. Hebben meer mensen hier last van of is mijn browser gewoon gaar?
bloempjes maar uitgezet, dan laadt alles wel goed.
Hey, slim idee..Op vrijdag 28 september 2001 18:59 schreef Operations het volgende:
[..]
Ligt niet aan jouw browser, ik heb er ook last van.
bloempjes maar uitgezet, dan laadt alles wel goed.
#
Verwijderd
Zonder een ad block programma geen banners meer maar ja dat is ook geen voordeel alleen het is wel zo.
Ook maar ff die bloemetjes uitgezet. Had ik ook nog niet aan gedacht. Verder ben ik sinds gisteren ook de helft van mijn tijd de banners kwijt
[removed]
Dat is toch nie erg?Op vrijdag 28 september 2001 19:15 schreef redwing het volgende:
Ook maar ff die bloemetjes uitgezet. Had ik ook nog niet aan gedacht. Verder ben ik sinds gisteren ook de helft van mijn tijd de banners kwijt
ze zijn bij mij al 3 weken weg
ligt denk ik aan mirabillis
topic lezen, nieuw adresOp zondag 30 september 2001 11:00 schreef AtomicShockwave het volgende:
ze zijn bij mij al 3 weken wegligt denk ik aan mirabillis
Pagina: 1