Toon posts:

WinXP - Cs 1.3 - Muis Vaagheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
oi..

ik heb nu een dagje winxp draaien en heb een groot probleem in cs. Mijn muis doet namelijk heel erg vaag, lijkt een soort lag te zijn. De ene keer kan ik hem wel snel gebruiken de andere keer is ie niet voor uit te branden. In w2k had ik dit probleem niet btw

Wat info:

- winxp prof
- logitech pilot muis met laatste drivers. (ook win drivers geprobeerd)
- radeon met 7184 drivers
- open gl 1152x864 100hz
- adsl ping 40 a 60 (geen spikes in netgraph)

/edit in red fraction heb ik geen lag

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
heb ik ook, maar alleen in het buymenu en op het begin met T of CT kiezen, in het spel gaat ie gewoon lekker

PIII 800@804 Mhz

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hey, dit is toch niet dat ene probleem... Oh nee, je speelt in OpenGL...

Misschien ligt het aan je Radeon (heb zelf geen ATi, dus weet niet precies), daar was een fix voor, op cs.net

Maar ik neem aan dat je de 1.3 topic wel gevolgd hebt hiero dus de voor de hand liggende dingen zullen wel afvallen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Noedelsupke
wow net weer eens CS gespeeld in winME, speelt echt wel lekkerder dan in XP......Max Payne daarentegen gaat veel lekkerder in XP (=direct3d)
conclusie: winXP roeleert met direct3d en zuigt met opengl

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Mouselag in XP komt waarschijnlijk, doordat "enhance pointer precision" aanstaat in control panel > mouse > pointer options. Bij mij heeft het toevoegen van de switch -noforcemparms aan mijn CS shortcut geholpen. Dit stond in een van threads in het forum op counter-strike.net.

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-11 10:04
Ik had het eerst ook. Ik had het opgelost (dacht ik) door bij mouse properties in het config scherm bij het tabblad Pointer Options Enhance pointer precision uit te zetten.

Hope this helps, anders heeft OF! een probleem :P

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Lijkt me niet, gewoon XP ervanaf schoppen >:) ik heb hem ook weer ingeruild voor good ol' w2k.

Steam

• Noedelsupke
Op woensdag 26 september 2001 18:19 schreef JeanLucPicard het volgende:
Lijkt me niet, gewoon XP ervanaf schoppen >:) ik heb hem ook weer ingeruild voor good ol' w2k.
ja XP begint wel erg te kutten nu met mijn CS, zo gauw ik CS opstart heb ik geen geluid meer :? ook als ik cs quit blijft geluid weg............gelukkig heb ik nog good old winME :P

PIII 800@804 Mhz

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb hetzelfde probleem. Alle hier onder genoemde opties helpen iig niet. Bij mij is het net of ik heel heftig moet draaien. Mouse sensitivity op 20+ maakt niks uit, ik krijg een muisarm als ik om wil kijken/richten.

• Noedelsupke
Op woensdag 26 september 2001 18:48 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem. Alle hier onder genoemde opties helpen iig niet. Bij mij is het net of ik heel heftig moet draaien. Mouse sensitivity op 20+ maakt niks uit, ik krijg een muisarm als ik om wil kijken/richten.
heb ik dus alleen in het buy menu en het choose T/CT menu, het spel gaat gewoon goed :?

het wordt tijd dat GLSETUP ook XP ondersteunt, volges mij is dat de reden dat openGL zo triest is in XP.......

ff www.glsetup.com in de gaten houden dus

PIII 800@804 Mhz

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-11 07:37

Theeboon

theebonen bestaan!

Op woensdag 26 september 2001 18:08 schreef ViperGTS het volgende:
Logisch, D3D is van Microsoft. OpenGL is 3rd party :{

"I sit in my room and imagine the future."

• Noedelsupke
Op woensdag 26 september 2001 19:42 schreef Theeboon het volgende:

[..]

Logisch, D3D is van Microsoft. OpenGL is 3rd party :{
helemaal juist.

PIII 800@804 Mhz

• RKD
  • Laatst online: 23:20

RKD

Op woensdag 26 september 2001 18:08 schreef ViperGTS het volgende:
wow net weer eens CS gespeeld in winME, speelt echt wel lekkerder dan in XP......Max Payne daarentegen gaat veel lekkerder in XP (=direct3d)
sorry maar daar ben ik het niet mee eens ik haal namelijk onder XP en D3D met moeite 30fps in CS (1024*786) en makkelijk 100fps in OpenGl (1280*960) met de Xp drivers van Nvidia dus vandaar.......

iRacing Profiel

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 27 september 2001 15:38 schreef cheesys het volgende:
sorry maar daar ben ik het niet mee eens ik haal namelijk onder XP en D3D met moeite 30fps in CS (1024*786) en makkelijk 100fps in OpenGl (1280*960) met de Xp drivers van Nvidia dus vandaar.......
OT --> das alleen maar omdat HL engine gewoon NIET D3D is :D

• RKD
  • Laatst online: 23:20

RKD

Op donderdag 27 september 2001 15:40 schreef IceStorm het volgende:

[..]

OT --> das alleen maar omdat HL engine gewoon NIET D3D is :D
* RKD moet zich dan schamen want dat wist hij zelf ook nog wel en had weer eens niet goed gelezen |:(

iRacing Profiel

Pagina: 1