Toon posts:

Cisco downloaden!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet waar ik de cisco acadamy lessons kan downloaden zodat ik ook offline cisco kan leren??? En ben ik niet verplicht om het op school te leren.
Op http://cisco.netacad.net heb ik die lessen maar die kan je daar niet vandaan halen. |:(

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58

Bergen

Spellingscontroleur

Moet je niet eerst betalen ofzo (lees: registreren) voordat je aan die online courses mee kunt doen?

• AlexAuto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:47

AlexAuto

Parttime Tweaker

Maar dat Cisco-spul is allemaal Copyright, dus ik denk dat je het niet op de reguliere manier kan krijgen.

edit:
Je hebt als (het goed is) in de overeenkomst gelezen dat je de Cisco-bestanden niet mag kopiëren en ook geen andere figuren mag gebruiken met of zonder het Cisco-logo.

Op school wordt je voor de Cisco-spul ingeschreven zodat je kan inloggen op de cisco.netacad.net-server. Mocht je geen Kabel-Internet hebben, dan zou ik maar gewoon via school gaan werken, want je krijgt echt geen kopieën van school. (Dus ook al heb je er geen zin in om op school te werken)

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
is juist de bedoeling dat je dat niet kan downloaden,

de school heeft ons een url geregeld zodat we dat thuis kunnen leren (password beveiligd ;) )

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Ik heb het gelukkig al op cd. Alle 4 de semesters. Erug handig voor toen ik nog geen internet had.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
Op woensdag 26 september 2001 10:27 schreef marcell het volgende:
Ik heb het gelukkig al op cd. Alle 4 de semesters. Erug handig voor toen ik nog geen internet had.
Ik heb 2 semesters, gewoon bij ons op school van het netwerk gekopieerd, wij volgen die lessen altijd lokaal, gaat sneller en met een elke toets ff inlogge, net zo makkelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Oh ok in ieder geval bedankt voor de info.

Verwijderd

hmz

ik volg deze curcus dus op op school / thuis

der s geen reet aan :)

nehh grapje tis wel fun maar moeilijk soms omdat ALLES gewoon in het engels is en soms dus erg onduidelijk
en ja
je moet een login / passwd hebben etc
maar je kan t daar nie zomaar d/l :P

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
ik heb ook 4 periodes op cd
:)
contact maar op icq, upload ik t wel

<font color=red> Dit is dus warez aanbieden. Op dit pakket zit niet voor niets copyright... Hierbij heb je een officiele waarschuwing te pakken</font>

Verwijderd

je mag met een school licensie volgens mij toch ook een copie voor eigen gebruik maken :?
tenminste dat heb ik gehoord

• blade181
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-04 07:52

blade181

Cra-cra-cracker?

Nee dat mag niet, de school mag alleen de nodige bestanden gebruiken om de servers van cisco niet over te belasten. Daarmee kunnen examens snel en efficient worden doorlopen, niemand mag officieel zo'n ding voor je zelf houden. (maar dat wil niet zeggen dat we ons daar aan houden :))

Another white boy in this movie? Damn!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-06 14:06

Psychoot

1337n00b^

Ik volg op school ook de Cisco cursus. Wij leren ze ook lokaal en voor toets ff inloggen op hun site. Wij hebben van school wel een cd gekregen waardoor je ook thuis kunt leren. Wel zo handig *D

Verwijderd

Ehmz.....bij ons op school, LB in Maastricht hebben we allemaal een cd van Cisco gekregen...

Gecopieerd weliswaar..maar dan toch.....zover k weet kun je nergens de courses downen...

Greetz,

Apocalypse

Ps: Misschien moet je de leraar of zo maar s lief aankijken 8-)

• VO-Zephyr
je kan die shit toch gewoon ook aan je leraar vragen, boeiend.
of ik t em nou geef of zijn leraar, jezus

Verwijderd

op kazaa is dat allemaal te downen

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Thije (ThaNobius) je weet waar je wezen moet (in de klas)....... |:(

Groetjes je klasgenoot :z

Pak je rust!

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 12:02

Nietzman

Woei!

Bij ons stond het vorig jaar allemaal op het netwerk ge-d/l.. heb het nog wel ergens staan geloofik.... was iets van 20 mb stelt niet zoveel voor

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Op donderdag 27 september 2001 19:03 schreef nietzman het volgende:
Bij ons stond het vorig jaar allemaal op het netwerk ge-d/l.. heb het nog wel ergens staan geloofik.... was iets van 20 mb stelt niet zoveel voor
Bij mij ook, iets van 20 mb >:)

FF uppen ergens, en gaan!

• VO-Zephyr
ik bedoel maar
Pagina: 1