Toon posts:

Router voor chello

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
ik weet dat er al een topic over is maar die is zo vol en onduidelijk dat ik niks meer kan vinden. Daarom deze nieuwe topic.
Binnekort koop ik een nieuwe computer. Mijn zoon wil deze computer op zijn kamer en wil er chello op hebben. Hij heeft al een router uitgezocht bij mycom (was de enige die ze hadden), het was een ""Edimax BR6004"" a fl. 369,- incl. Is dit een goede of raden jullie me aan ergens anders een andere te kopen.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik kan aan een Linksys routertje komen... (ga ik ook voor Chello gebruiken).www.linksys.nl geloof ik.
Verder weet ik niet zo wat goede zijn... als ik jou was zou ik niet mijn zoon laten kiezen (hoe oud mag die wezen?) maar zelf even wat informatie zoeken en vergelijken...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Al die simpele broadband-routers voor thuis zijn goed.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

heb een netgear mega goed !!!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-05 17:08

collin

Who da man !!

ik heb een SMC barricade, is ook goed. Ze zijn allemaal goed en kunnen waarschijnlijk allemaal aan 99% van de thuisgebruikers voldoen qua functies. Neem er anders voor de zekerheid eentje die ook ADSL kan delen.

Mijn chello verbinding is zwaar gefukt en ik zit erover te dubben of ik MXStream zal nemen, maar dan werkt me SMC weer niet :(

Mijn iRacing profiel

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 23:24 schreef Daddy het volgende:
hoi,
ik weet dat er al een topic over is maar die is zo vol en onduidelijk dat ik niks meer kan vinden. Daarom deze nieuwe topic.
Hmm, ja, dat is dus niet de bedoeling, gewoon even de tijd nemen om het goed te lezen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.