LG teleplan is Goed!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:37

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Hallo!

Jawel. na 2 weken in reparatie te zijn geweest, is mijn mooie LG915FT+ weer terug bij mij. Het is dezelfde als die is opgehaald, het serie# klopt.

Dus, niet alleen negatieve klanken over teleplan verspreiden, ze KUNNEN ook goed werken :7

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Ik ben serieus in mijn hele leven nog nooit met een bedrijf/instelling in aanraking geweest welke mij zo absoluut bedroefend slecht heeft behandeld. Álles, maar dan daawerkelijk alles ging fout; alle van hun kant gemaakte zes afspraken liepen volledig in de soep. Dit is zonder overdijven. Nu mis ik mijn monitor al bijna een maand en staat 'ie weer bij Teleplan. Ik ga vandaag maar over tot het gevorderde scheld & dreig werk, want het zit me tot mijlenver boven m'n strot :(
Wat mij betreft zijn de meest diepzwarte negatieve klanken nog niet negatief genoeg.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Ik heb geen problemen met Teleplan.
Ik had een kapotte LG 795 FT (geen plus), maar die hadden ze niet meer op vooraad, dus of ik ff een paar weken wilde wachten.
Nou, ok dan maar, het is niet anders.
Ik na een paar weken bellen hoe het ermee staat. Ze hadden nog steeds geen LG 795 FT's gekregen van LG, maar ze konden me wel zonder kosten een LG 795 FT plus geven. Ook goed *D
Nu heb ik dus een splinternieuwe 795 FT plus!

• Hu9o
  • Laatst online: 22-08 18:19

Hu9o

Schokkend

Op dinsdag 25 september 2001 23:17 schreef steveman het volgende:
Hallo!

Jawel. na 2 weken in reparatie te zijn geweest, is mijn mooie LG915FT+ weer terug bij mij. Het is dezelfde als die is opgehaald, het serie# klopt.

Dus, niet alleen negatieve klanken over teleplan verspreiden, ze KUNNEN ook goed werken :7
Gefeliciteerd!

Hopelijk gaat hij nu langer mee dan de eerste keer.

p.s. Zie het positieve er van; Je hebt nu 2 keer de overgang moeten maken van 14" naar 19" :9~

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Ze komen 'm toch meteen omruilen thuis ?? Dat was bij mij in ieder geval zo ....

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Op woensdag 26 september 2001 11:58 schreef frenkb het volgende:
Ze komen 'm toch meteen omruilen thuis ?? Dat was bij mij in ieder geval zo ....
Ja, dat klopt, was bij mij in princiepe ook zo.
Maar bij mij was de monitor niet meer op voorraad, dus moest ie nog bij LG zelf vandaan gehaald worden...

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

das mooi mien jong dat ie goed is.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• steveman
  • Laatst online: 11:37

steveman

Comfortabel ten onder

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 11:55 schreef Hu9o het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Hopelijk gaat hij nu langer mee dan de eerste keer.

p.s. Zie het positieve er van; Je hebt nu 2 keer de overgang moeten maken van 14" naar 19" :9~
ja, het was weer een eye-opener ! ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Pagina: 1