unreal 2 editor

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-02 11:25

rajackar

Blood Minister

Topicstarter
Is het iemand al gelukt om met de unreal 2 alpha editor wat leuke levels te maken. De scripting lijkt naar behoren te werken dus zou je ook de vijanden iets kunnen laten doen. Of mischien heeft iemand op het net ergens maps kunnen vinden. Ik ben heel benieuwd of er al mensen iets leuks hebben kunnen maken want de maps die er bij zitten zijn wel mooi maar niet echt speelbaar natuurlijk

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
ik ben zo afentoe aan het bouwen aan mn leveltje hijs nog niet af, maar er is ook geen enkel doel in et level gewoon rondlopen, een verhaallijn er in pleuren lukt niet echt :P

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Topicstarter
heb je al iets met de scripting geprobeerd? volgens mij zou je hiermee wel vijanden kunnen maken enzo

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Gehaktbal
ik heb zowaar poppetjes rond laten lopen alleen blijven ze oerdom tegen obstakels aanlopen en zijn er bepaalde animaties nog niet beschikbaar, zoals het sterven van die vrouw (naam vergeten :P)

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Topicstarter
Zij er ondertussen al mensen die iets hebben weten te maken?

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Weet iemand eigenlijk of die gelekte versie ook aan de praat te krijgen was met een Voodoo5500?

Verwijderd

Op dinsdag 13 november 2001 16:30 schreef Maiar het volgende:
Weet iemand eigenlijk of die gelekte versie ook aan de praat te krijgen was met een Voodoo5500?
nope, alleen gayforce 2/3... en dan nog superbuggy. Kheb maar 1 level werkelijk door kunnen lopen, alle andere liepen na een paar seconden al vast.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Topicstarter
Bij mij loopt ie prima, alleen het geluid doet af en toe een beetje buggy. Mijn GF2 MX is denk ik ook iets te langzaam want het schokt wel een beetje. Maar dat kan ook aan de nog niet geoptimaliseerde engine liggen natuurlijk.

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-02 14:43
Op vrijdag 28 september 2001 00:00 schreef thesith het volgende:
ik heb zowaar poppetjes rond laten lopen alleen blijven ze oerdom tegen obstakels aanlopen en zijn er bepaalde animaties nog niet beschikbaar.
Dit os op te lossen maar ik weet niet meer heo. Je moet geloof ik een soort bakens neerzetten waar ze wel en niet konden lopen. Als je even zoekt vind je er vast wel wat over.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Topicstarter
heb jij al levels gemaakt dan?

• BOOTZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
heb wel wat levels gebouwd, maar de bots zijn een beetje dom en blijven gewoon staan... iemand die weet hoe je ze kan laten lopen? (ja ik heb build paths gedaan maar dat helpt niet erg)

Maak je eigen poll

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Ik ga me d'r hier nog niet in verdiepen omdat ie nog niet uit is :'( :'( :'( :'(
Maar d'r was iemand die zei van dat ie build pathnode had gedaan da's zo ie zo al fout maar goed.
Ik zelf maar levels en textures voor:
http://www.planetunreal.com/sas/
en
http://www.strikeforcecenter.com
Ik kan je wel leuk gaan uitleggen hoe het werkt maar neus ff rond op verschillende unrealed sites kom je veeeel verder me.
Als je nieuw bent en nog geen ervaring of weinig hebt met de unrealed kan ik je aanraden om de "wolf" tutorials door te nemen.
Daar is iedere mapper mee begonnen, zoek maar ff.
Maar bij mij weten is de AI in U2 nouwlijks ontwikkeld :) geef ze de tijd bij epic en wacht totdat de final uit is dan kun je pas echt beginnen.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:05
jullie zijn serieus gek dat jullie levels gaan maken voor een spel wat nog niet eens af is en in prepreprepre alpha verkeerd...

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op woensdag 14 november 2001 19:14 schreef mikey4ever het volgende:
Je moet geloof ik een soort bakens neerzetten waar ze wel en niet konden lopen
mjah, pathnodes, kwee nie of ze bij de nieuwe unreal editor zitten omdat ie nie werkt bij mij.... :)

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Op woensdag 14 november 2001 19:14 schreef mikey4ever het volgende:

[..]

Dit os op te lossen maar ik weet niet meer heo. Je moet geloof ik een soort bakens neerzetten waar ze wel en niet konden lopen. Als je even zoekt vind je er vast wel wat over.
Zo'n ding waar jij het over hebt heet een "collish brush / wall" dat is een onzicht bare muur die je om prefab(s) heen plaats om alle actors te blokkeren.
En dat heeft totaal nix te doen met de route die ze moeten lopen.
Wacht nou maar eens tot ie uit is dan leg ik het ej wel een xtje uit

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Gehaktbal
Op donderdag 15 november 2001 16:06 schreef Tampie2000 het volgende:
jullie zijn serieus gek dat jullie levels gaan maken voor een spel wat nog niet eens af is en in prepreprepre alpha verkeerd...
Wat is er stom aan dan? :?
Gewoon leuk om te proberen, kijken watvoor extra's er bij de nieuwe editor zitten, of een mooi level beetje makkelijk te maken is e.d.

Verwijderd

Op donderdag 15 november 2001 16:06 schreef Tampie2000 het volgende:
tsjongejonge wat ben je stoer!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:58

IceStorm

This place is GoT-like!!!

De makers van UT2 waren al niet zo blij met uitlekken van de vage build. Daar heb ik screenshots van toegelaten.
Maar om nou een editing topic over een spel te laten staan dat nog niet eens uit is en waar de makers ZEKER niet blij mee zijn, nee dat gaat me tever.

Deze gaat dus dicht, jullie zullen moeten wachten op de complete versie.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.