Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
nope, alleen gayforce 2/3... en dan nog superbuggy. Kheb maar 1 level werkelijk door kunnen lopen, alle andere liepen na een paar seconden al vast.Op dinsdag 13 november 2001 16:30 schreef Maiar het volgende:
Weet iemand eigenlijk of die gelekte versie ook aan de praat te krijgen was met een Voodoo5500?
Dit os op te lossen maar ik weet niet meer heo. Je moet geloof ik een soort bakens neerzetten waar ze wel en niet konden lopen. Als je even zoekt vind je er vast wel wat over.Op vrijdag 28 september 2001 00:00 schreef thesith het volgende:
ik heb zowaar poppetjes rond laten lopen alleen blijven ze oerdom tegen obstakels aanlopen en zijn er bepaalde animaties nog niet beschikbaar.
Maar d'r was iemand die zei van dat ie build pathnode had gedaan da's zo ie zo al fout maar goed.
Ik zelf maar levels en textures voor:
http://www.planetunreal.com/sas/
en
http://www.strikeforcecenter.com
Ik kan je wel leuk gaan uitleggen hoe het werkt maar neus ff rond op verschillende unrealed sites kom je veeeel verder me.
Als je nieuw bent en nog geen ervaring of weinig hebt met de unrealed kan ik je aanraden om de "wolf" tutorials door te nemen.
Daar is iedere mapper mee begonnen, zoek maar ff.
Maar bij mij weten is de AI in U2 nouwlijks ontwikkeld
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
mjah, pathnodes, kwee nie of ze bij de nieuwe unreal editor zitten omdat ie nie werkt bij mij....Op woensdag 14 november 2001 19:14 schreef mikey4ever het volgende:
Je moet geloof ik een soort bakens neerzetten waar ze wel en niet konden lopen
Zo'n ding waar jij het over hebt heet een "collish brush / wall" dat is een onzicht bare muur die je om prefab(s) heen plaats om alle actors te blokkeren.Op woensdag 14 november 2001 19:14 schreef mikey4ever het volgende:
[..]
Dit os op te lossen maar ik weet niet meer heo. Je moet geloof ik een soort bakens neerzetten waar ze wel en niet konden lopen. Als je even zoekt vind je er vast wel wat over.
En dat heeft totaal nix te doen met de route die ze moeten lopen.
Wacht nou maar eens tot ie uit is dan leg ik het ej wel een xtje uit
Wat is er stom aan dan?Op donderdag 15 november 2001 16:06 schreef Tampie2000 het volgende:
jullie zijn serieus gek dat jullie levels gaan maken voor een spel wat nog niet eens af is en in prepreprepre alpha verkeerd...
Gewoon leuk om te proberen, kijken watvoor extra's er bij de nieuwe editor zitten, of een mooi level beetje makkelijk te maken is e.d.
Verwijderd
tsjongejonge wat ben je stoer!Op donderdag 15 november 2001 16:06 schreef Tampie2000 het volgende:
jullie zijn serieus gek dat jullie levels gaan maken voor een spel wat nog niet eens af is en in prepreprepre alpha verkeerd...
Maar om nou een editing topic over een spel te laten staan dat nog niet eens uit is en waar de makers ZEKER niet blij mee zijn, nee dat gaat me tever.
Deze gaat dus dicht, jullie zullen moeten wachten op de complete versie.
Dit topic is gesloten.
![]()