Mjah. SEARCH had je kunnen helpen.... BTW
| I've got permission to color outside the lines |
Sorry, maar de een zegt vanaf 1.1, de ander vanaf 1.2 en weer een ander dat het toeval is... Graag ff uitsluitsel...
niet alle zijn geunlocked. de meeste 100fsb versies zijn gelocked.
Kijk anders waar je hem koopt ofdat de bruggen verbonden zijn.....
* Inferno zucht...
Ik heb em dus al gekocht (zie onder
), maar ik was ff benieuwd... Heeft niemand ff een betrouwbare site waarop ik dit kan zien? (ik kon het iig niet op AMD.com vinden)
Ik heb em dus al gekocht (zie onder
Dude... ik weet wel hoe ik dat moet zien, maar dan moet ik eerst weer me CM EP5-6I11 er vanaf halen die ik er bij iemand anders nogal moeilijk weer opkreeg (en waarin ik dus weinig zin heb).
Daarnaast is het gewoon interessant om te weten vanaf welke clock de multiplier niet gelocked is.
Daarnaast is het gewoon interessant om te weten vanaf welke clock de multiplier niet gelocked is.
MMM als die niet gelocked is dan kan je toch gewoon in je bios die multiplier aanpassen, als die dat wilt doen dan is die dus geunlocked. Is het nou zo moeilijk. Als die dus wel gelocked is dan kan je hem dus gewoon niet veranderen.
Da's waar... ik kan een multiplier van 14 instellen, maar daarvan krijg ik geen 14x266 van, maar nog steeds gewoon 1400... dus gelocked lijkt me...
Maar... het is dus gewoon toeval als ie niet gelocked is?
edit:
Voordat je het vraagt: ja, ik heb 266MHz FSB.
trek je conclusieOp dinsdag 25 september 2001 23:24 schreef Inferno het volgende:
Da's waar... ik kan een multiplier van 14 instellen, maar daarvan krijg ik geen 14x266 van, maar nog steeds gewoon 1400... dus gelocked lijkt me...
edit:
Ja... goed, goed... maar... waarom schijnt het dan zo te zijn dat anderen het wel hebben...?
Ach... weet je... laat ook maar... ik slaap er niet anders van
Gewoon geluk denk ik ofzow. Ik heb een 1,33g en die is ook gewoon unlocked. Maar ik ben naar de winkel gegaan en heb gekeken ofdat die bruggen doorgetrokken waren. Waarom heb je dat niet ff gedaan?Op dinsdag 25 september 2001 23:26 schreef Inferno het volgende:
Ja... goed, goed... maar... waarom schijnt het dan zo te zijn dat anderen het wel hebben...?
Omdat ik gewoon dacht dat alle nieuwe Athlons gelocked waren.
Dacht ik eigenlijk ook na de 1,2g. Maarjah ze doen wel is raardere dingen in de hardware wereld.Op dinsdag 25 september 2001 23:30 schreef Inferno het volgende:
Omdat ik gewoon dacht dat alle nieuwe Athlons gelocked waren.
Als je proc unlocked is, dan kun je de multiplier veranderen...
Aangezien jij een 1400 hebt heb je standaard 14*100(200), bij mijn weten willen multipliers op athlon borden tot nu toe niet verder dan die 14.
Enige manier van overklokken voor jou is met de fsb goochelen, of fsb op 133(266) en multiplier omlaag!
14*133 = 1862
denk niet dat ie dat redt zonder aangepaste koeling
Aangezien jij een 1400 hebt heb je standaard 14*100(200), bij mijn weten willen multipliers op athlon borden tot nu toe niet verder dan die 14.
Enige manier van overklokken voor jou is met de fsb goochelen, of fsb op 133(266) en multiplier omlaag!
14*133 = 1862
* Inferno zucht...
Dope - E: Plz... lees de topic ff door voordat je replied...
En tsja... raardere dingen... true, true... als Intel dat nou ook es zou doen
Dope - E: Plz... lees de topic ff door voordat je replied...
En tsja... raardere dingen... true, true... als Intel dat nou ook es zou doen
Lezen is ook een vak, ga er maar vanuit dat het 10,5x133 is..Op dinsdag 25 september 2001 23:33 schreef Dope-E het volgende:
Als je proc unlocked is, dan kun je de multiplier veranderen...
14*133 = 1862denk niet dat ie dat redt zonder aangepaste koeling
Mja... zou best es kunnen 
FSB tweaken kan btw maar tot 138MHz bij mij... daarna gaat de USB controller flippen
FSB tweaken kan btw maar tot 138MHz bij mij... daarna gaat de USB controller flippen
Pagina: 1