Toon posts:

Met Speedtouch Pro op Chello?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een getweakte Speedtouch router en zou die willen gebruiken om meerdere PC's aan te sluiten op mijn Chello-kabelnetwerkverbinding. Volgens mij loopt het vast op het mac-adres van de Speedtouch, aangezien ze daar registreren op mac-adres van je netwerkkaart. Weet iemand of er een mogelijkheid is om bv het mac-adres van de SpeedTouch modem te veranderen?

alvast bedankt,

Blaxo

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gewoon ff met je Chello kaart het IP vrijgeven.

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 22:19
ze registren niet op mac adres van je netwerkkaart, maar je com21 modem lijkt me :)

//

• GdeKeijzer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-06 10:50

GdeKeijzer

Asjemenou?

Ze registreren op MAC-adres van het modem en het MAC-adres van je NIC. Deze laatste bepaalt welk IP je krijgt (eventueel je lease verlengen).

Niet omdat het moet, maar omdat het kan....

Verwijderd

Topicstarter
Ze registreren inderdaad op MAC adres van je NIC, daarom zou ik graag die SpeedTouch het MAC adres willen geven van mijn NIC, anders kan de SpeedTouch niet het internet op. Ik weet dat je bv met de LinkSys router op deze manier meerdere pc's kunt aansluiten op 1 chello verbinding, omdat je op de LinkSys het mac adres kunt instellen. Ik ben bang dat dit met de SpeedTouch (Pro) niet kan maar wie weet heeft iemand een idee hoe dit wel kan?

groet,

Blaxo