Toon posts:

Hotmail werkt HEEEL traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de search optie al gebruikt en kwam niet echt op recente topics terecht. Ik kan namelijk hotmail wel inloggen, maar het gaat zoooo ontzettend traag. Als ik een mail stuur naar mezelf (lol) komt die wel gelijk aan en daar krijg ik melding van. Maar om die vervoglens te openen, kan ik wel een bak koffie gaan halen. (niet dat een bak koffie zo verkeerd is)

Ik vind dit toch vreemd, want alles werkt verder perfect en ik heb er met geen een site last van. Ik draai Windows XP.

Iemand dezelfde problemen of oplossing???

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-08 07:26
Heb je een proxyserver aanstaan?? Zo ja, zet die dan eens uit en probeer het nog eens! Staat ie niet aan, schakel dan de proxyserver in. Wil nog weleens werkend *D

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Ik merkte ook vandaag dat het wel verrekt lang duurde. Nou maakt KCMA het wel erger, maar om een 1 kb mail binnen te halen duurde al 5 minuten. Misschien iets met de server, of heb je er vaker last van?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb twee weekjes geleden of zo Windows XP geinstalleerd en het werkte allemaal perfect. Niks geen problemen. Alleen deze week gaat hotmail zo traag.
Ik heb geen proxy draaien. Als ik via PC Anywhere op mijn 'server' inlog en daar Hotmail opstart, gaat het ook traag.
En nee, ik heb hier nog nooit geen last van gehad.
Proxy heb ik in en uitgeschakeld en het helpt jammer genoeg niets :'(

Op andere sites kom ik trouwens wel heel snel, maar om op de hotmail site te komen duurt ook een tijd. :?

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 22:46 schreef joostjuh het volgende:
Ik heb twee weekjes geleden of zo Windows XP geinstalleerd en het werkte allemaal perfect. Niks geen problemen. Alleen deze week gaat hotmail zo traag.
Ik heb geen proxy draaien. Als ik via PC Anywhere op mijn 'server' inlog en daar Hotmail opstart, gaat het ook traag.
En nee, ik heb hier nog nooit geen last van gehad.
Proxy heb ik in en uitgeschakeld en het helpt jammer genoeg niets :'(

Op andere sites kom ik trouwens wel heel snel, maar om op de hotmail site te komen duurt ook een tijd. :?
Hier ook, sinds deze week, proxy staat trouwens uit.
Licht toch aan hotmail zelf denk ik. ;(

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
yep hier is sinds vandaag ook geen fatsoenlijke meel meer te ontvangen

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

idem dito hier

wel vaag

ik zeg altijd dat ik in engeland woon enzo

(ga echt niet me echte gegevens invullen, duh)

nu is alles in het nederlands |:(

zelfs het uitloggen vandaag

sjees wat ziet dat er dom uit zeg |:(

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 01:01 schreef War_4_L het volgende:
idem dito hier

wel vaag

ik zeg altijd dat ik in engeland woon enzo

(ga echt niet me echte gegevens invullen, duh)

nu is alles in het nederlands |:(

zelfs het uitloggen vandaag

sjees wat ziet dat er dom uit zeg |:(
Heb je soms de nederlandstalige versie ingeschakeld?
Dat kan nu namelijk ook.

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-07 14:27

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Denk idd dat het gewoon aan Hotmail ligt, hier is ie ook traag terwijl andere sites wel snel laden 8-)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:04

The Legend

*Plop*

Bij mij is het ook super traag. Echt heel irritant, log je in op MSN. U hebt 27 nieuwe berichten, je kunt ze alleen niet openen :(

Ik ben toch malle pietje niet!

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09-2025
Hallo,

Aangezien hier nog niemand zo slim is geweest gewoon een mailtje te sturen naar hotmail zal ik mijn info hier maar neerzetten.

(Mailtje schrijf je zo en niet zo: meeltje)

Hotmail en MSN is de laatste tijd langzaam, omdat ze bezig zijn met de servers, dit wordt gedaan omdat zoals jullie al zeggen, het inloggen tergend traag gaat, mail lezen bijna onmogelijk is, MSN niet meer te doen is om al helemaal niet meer te spreken van een nieuw paspoort aanmaken of een nieuwe hotmail account aanmaken.

DIT KOMT DUS DOOR HOTMAIL, EN WORDT GEDAAN VOOR ONS, ZE VRAGEN ONS DAN OOK OM EEN BEETJE GHEDULD, ALHOEWEL WIJ DIT NIET HEBBEN, ZULLEN WE HET TOCH MET DEZE WOORDEN MOETEN DOEN!!!!!!!?????

:7

Ik hoop jullie zo genoeg op de hoogte te hebben gesteld, en de volgende keer eerts nadenken voordat je iets op het forum zet, want alle bovenmstaande reply's slaan nergens op.

Groeten van iemand die wel zo slim was eerst even een MAILTJE naar hotmail te sturen.

Saiya Jin Vegeta 8-)

Ps. Het ligt dus niet aan je OS of aan je Proxy, dit was bij de oudere OS'en wel zo maar bij Win XP hebben de mannen van Microsoft daar echt wle aan gedacht. :z

Verwijderd

Zit nu op school (Hogeschool Enschede), hier ligt een Gigabit verbinding en zelfs hier gaat het rete sloom
Dus ligt aan hotmail denk ik

• 504
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-05 15:37

504

Mail checken duurt 4 minuten!
Als MS het zaakje nu eens op linux zou laten draaien......

"I think there is a world market for maybe five computers." (Thomas Watson Jr., Chairmain of IBM, 1943)

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 13:16 schreef 504 het volgende:
Mail checken duurt 4 minuten!
Als MS het zaakje nu eens op linux zou laten draaien......
LOL :)

Maar het is wel traag hiero (Kennisnet...)

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:04

The Legend

*Plop*

Op woensdag 26 september 2001 09:00 schreef Saiya_Jin_Vegeta het volgende:
Hallo,

Aangezien hier nog niemand zo slim is geweest gewoon een mailtje te sturen naar hotmail zal ik mijn info hier maar neerzetten.

Hotmail en MSN is de laatste tijd langzaam, omdat ze bezig zijn met de servers, dit wordt gedaan omdat zoals jullie al zeggen, het inloggen tergend traag gaat, mail lezen bijna onmogelijk is, MSN niet meer te doen is om al helemaal niet meer te spreken van een nieuw paspoort aanmaken of een nieuwe hotmail account aanmaken.

DIT KOMT DUS DOOR HOTMAIL, EN WORDT GEDAAN VOOR ONS, ZE VRAGEN ONS DAN OOK OM EEN BEETJE GHEDULD, ALHOEWEL WIJ DIT NIET HEBBEN, ZULLEN WE HET TOCH MET DEZE WOORDEN MOETEN DOEN!!!!!!!?????

:7

Ik hoop jullie zo genoeg op de hoogte te hebben gesteld, en de volgende keer eerts nadenken voordat je iets op het forum zet, want alle bovenmstaande reply's slaan nergens op.

Groeten van iemand die wel zo slim was eerst even een MAILTJE naar hotmail te sturen.

Saiya Jin Vegeta 8-)

Ps. Het ligt dus niet aan je OS of aan je Proxy, dit was bij de oudere OS'en wel zo maar bij Win XP hebben de mannen van Microsoft daar echt wle aan gedacht. :z
Om nou elke week een mailtje naar Hotmail te sturen..... >:)

Thx 4 the info :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• RJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

RJ

Op woensdag 26 september 2001 09:00 schreef Saiya_Jin_Vegeta (heel) veel waaronder het volgende:
En hoeveel Microsoft minuutjes zouden daar nu weer overheen gaan ?!? ;)

Geniet maar tweak met mate

Verwijderd

hier deed i vanmiddag helemaal niks meer? toen ik dus maar een nieuw account aan wilde maken stond mn oude adres er tussen? heel vaag. ik check iedere dag mn hotmail, dus binnen 45 dagen ( anders blokkeert je account) vaak genoeg in mn mail geweest. what happened?! heeft dit er ook mee te maken? daarna heb ik opnieuw MSN gedownload, die het nu nog steeds niet doet? Zit te emmeren om mn wachtwoord, terwijl ik toch echt t goeie invul. snap dr nix meer van.

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-08 16:51

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Hier is het ook sinds een week of zo echt RETE traag via Outlook XP, terwijl het daarvoor juist zo lekker snel werkte :?
|:(

hotmail == traag

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Heel de MS site is traag zelfs..
Vast een transatlantisch probleempje, of een lokaal routing probleem.

(zouden ze soms weer geDDOS'ed worden?)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 09:00 schreef Saiya_Jin_Vegeta het volgende:
Hallo,

DIT KOMT DUS DOOR HOTMAIL, EN WORDT GEDAAN VOOR ONS, ZE VRAGEN ONS DAN OOK OM EEN BEETJE GHEDULD, ALHOEWEL WIJ DIT NIET HEBBEN, ZULLEN WE HET TOCH MET DEZE WOORDEN MOETEN DOEN!!!!!

Goh; slimmerd, jij komt er wel.... ;)

Heb zelf nooit bericht terug gehad maar jij hebt klaarblijkelijk betere contacten met Gates;
maar dat verklaart je slaafse volgzaamheid nog niet :? .

Anyway;
Jammer te horen dat 'Hotmail' zijn klanten zo verontachtzaamd... :r
Pagina: 1