Toon posts:

Hoe heet dat plastic ding dat mij HDD rechtop...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
houd?

1 van de HDDs zit vertikaal tegen de voorkant van de kast.
Nou wil ik een tweede HDD tegen die andere plaatsen (dus tegen dat plastic ding.

Mijn idee: ik wil nog zo'n plastic geval en dan deze in die wat er nu zit klikken waardoor de HDD vastgeschroefd kan worden.

Maar hoe heten die krengen?
(Brackets zijn het niet lijkt me :? )

Verwijderd

hmm, vaag, mijn hd zit gewoon in een bracket... en niet aan zo'n plastic ding, kheb geen id hoe zo'n ding heet... :(

heh je misschien een plaatje? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 22:38 schreef Schum1 het volgende:
hmm, vaag, mijn hd zit gewoon in een bracket... en niet aan zo'n plastic ding, kheb geen id hoe zo'n ding heet... :(

heh je misschien een plaatje? :)
Jezus, een plaatje :) Moek eerst een webcam gaan kopen :)

Zal ff zoeken of ik der 1 kan vinden. Misschien dat Dell ze op de site heeft staan.

(Punt is: als ik wist hoe ze heten kan ik daarop zoeken maar dan hoefde ik niet meer te zoeken omdat ik het al wist :) )

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op dinsdag 25 september 2001 22:48 schreef ItSnows het volgende:

[..]

(Punt is: als ik wist hoe ze heten kan ik daarop zoeken maar dan hoefde ik niet meer te zoeken omdat ik het al wist :) )
leuke zinsbouw ;) :P

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 22:50 schreef Sequence het volgende:

[..]

leuke zinsbouw ;) :P
:)

...

Die andere schijf zit wel in een bracket. Ook zo iets doms. Een kabel met 2 aansluitingen gaat eerst naar boven naar het bracket en dan naar onder naar de andere disc. Sick.

Gelukkig heb ik sinds zaterdag 2 controllers ;) Maakte er wat minder een warboel van.

...

Kan geen vb'tje vinden. Maar zal nog ff speuren.