xfire + optisch + win2000

Pagina: 1
Acties:

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Nee dit heb ik niet terug gevonden in de search :)

Ik heb het volgende probleem, ik krijg niets uit de optische uitgang van mijn xfire onder win2k, ik heb heel even geluid gehoord met wat ruis erdoor, ik wilde kijken de kabel er goed inzat waarna het ruis stopte, het digitale geluid echter ook. Wat ik nu doe spdif, mixer of dvd, er komt wel een signaal uit (ik zie licht) maar geen geluid.
Heb de drivers opnieuw geinstalleerd maar dat mocht niet baten, heb ook de xfire even op de optische in van mijn receiver gehangen maar die vond ook dat er geen signaal doorkwam. Ik gebruik de laatste drivers voor win2k.

Zie ik iets over het hoofd (zou kunnen zat wat te kloten om de ruis weg te krijgen) of is nu gewoon mijn xfire kaduuk (is nog onder garantie).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Sath
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-07 21:29

Sath

Echt niet!!

Niemand die me op weg kan helpen?

Je kunt maar één keer jong zijn, maar je kunt de rest van je leven onvolwassen zijn.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-08 00:09
als je wel licht ziet, maar niks ontvangt, dan ligt het denk ik toch aan de receiver

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Topicstarter
Op donderdag 27 september 2001 17:37 schreef -OverSoft- het volgende:
als je wel licht ziet, maar niks ontvangt, dan ligt het denk ik toch aan de receiver
Ben er inmiddels uit. De optische kabel is kaduuk, heb hem ff tussen mijn dvd speler en mijn mdrecorder gehangen en dan geeft ie ook geen signaal door, terwijl ie dat wel doet met de normale optische kabel ertussen. Dus helaas moet een nieuwe 3m optische kabel gaan halen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me