micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
LOL, wel vage tierapjes hoor. als het maar blijft zitten he!
zit muurvast. 4 tierapjes in een vierkant paste beter dan 2 grote...
micheljansen.org
Dit is een sunon 80x80 fan, maar ik ben er niet helemaal tevreden mee dat 'ie nu warmer wordt dan eerst. Welke fan kan ik beter gebruiken?
micheljansen.org
heb ik ook eens gedaan met mijn slot-a blok van Alpha (de p7125) heb er via een fanducte een 131.5 cfm 120mm op gemorrelt. Zette dat ding aan, EXTREME airflow maar de temp bleef nagenoeg hetzelfde, waarschijnlijk omdat de lucht gewoonweg niet op kon warmen eer deze het blok weer verliet... anders kan ik het niet verklaren eik.
Anyway, ik stick bij mijn dual delta HP (76 cfm) blijft koud zat, zelfs met 1 delta aan
.
anyway, nijs gedaan alleen zou ik eventueel met wat tape de zooi wat meer airtight maken zodat echt alle lucht door het blok heen raast...
Anyway, ik stick bij mijn dual delta HP (76 cfm) blijft koud zat, zelfs met 1 delta aan
anyway, nijs gedaan alleen zou ik eventueel met wat tape de zooi wat meer airtight maken zodat echt alle lucht door het blok heen raast...
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
http://www.tweakers.net/nieuws/18589Op woensdag 26 september 2001 12:24 schreef dawuss het volgende:
Dit is een sunon 80x80 fan, maar ik ben er niet helemaal tevreden mee dat 'ie nu warmer wordt dan eerst. Welke fan kan ik beter gebruiken?
In mijn ogen is de YS Tech het beste met zijn 34dBA die 45CFM genereert.
Waar kun je die halen?
Bij www.breetcomputers.nl natuurlijk!
Zoiets heb ik ook, kijk maar:

Is ook best wel leuk toch...?
NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.
Hey Dawuss, nu ik dit topicje lees herinner ik me opeens iets...Ik krijg nog geld van jou voor die SUNON FAN!!!
Verwijderd
Mooi gedaan hoor
maar jammer dattie zo heet wordt, misschien als volgende stap een 92mm fan erop
Verwijderd
Kijk dat is tweaken.
Kan je die fan niet lijmen.
Met 4 kleine druppels, dan ik het nog losneembaar.
Kan je die fan niet lijmen.
Verwijderd
Een papste fan. Lekker stilOp woensdag 26 september 2001 12:24 schreef dawuss het volgende:
Nee, ik heb hem helemaal vastgelijmd met van die rubber-achtige lijm, dan gaat er geen airflow verloren.Kan je die fan niet lijmen.
micheljansen.org
Wat is dat voor spul waarmee je het verloopstukje hebt gemaakt?Op woensdag 26 september 2001 14:21 schreef Roman het volgende:
Zoiets heb ik ook, kijk maar:
[afbeelding]
Trouwens ik heb het zelfde gedaan met mijn WBK !
Maar dan met een 92 mm fan (PAPst) en een wat langer verlooptstukje.
Zie ook topic "http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/225225/1?limit=25" of www.bbalk.dds.nl/private/casemodding.htm.
Ik heb pas de GlobalWIN Cooltium Power gekocht, die doet 47 CFM bij 32 dB(A).. Een krachtig doch beschaafd geluidje als vervanging voor mijn stofzuiger Delta 80HP, wat een rukding is dat zeg..Op woensdag 26 september 2001 13:17 schreef Phreak het volgende:
http://www.tweakers.net/nieuws/18589
In mijn ogen is de YS Tech het beste met zijn 34dBA die 45CFM genereert.
Resultaat, met mijn Delta 80HP heel veel herrie en 38 graden, met mijn GlobalWIN Cooltium Power ook 38 graden en heel wat minder herrie..
Gekocht bij Frozen Silicon
Pagina: 1