Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik ken het fenomeen, maar ik heb me er nooit echt aan gestoord. Je zou natuurlijk eens kunnen kijken bij de instellingen (rechtsklik op bureaublad - eigenschappen). Anders kun je misschien met PowerStrip iets doen.
Veel succes !!
Veel succes !!
Volgens mij staat dat ergens in je registry of een ini file, zelf weet ik het ook niet meer precies want ik heb al een paar jaar geen Voodoo meer.
Ja, bij sommige drivers kan je dit gewoon uitschakelen door naar beeldschermopties te gaan en dan moet je daar even zoeken. Als dat niet zo is dan kan het geloof ik wel met Tweak UI.
edit:
Whuaaaa in 1 minuut 3 antwoorden.... zijn wij snel of snel...
Nou ja in ben het traagst
En ik 't snelstOp dinsdag 25 september 2001 21:01 schreef _Menno_ het volgende:
Niet gewend dat er zo snel antwoord gegeven word, maar de oplossing zit er niet bij 
Ik w8 vol spanning af
Ik w8 vol spanning af
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
http://www.pc-toolbox.com/x3dfxcommunity.html
dl hier je nieuwste driver
1.08.03
dan staat bij 3dfx tools
bij 3dfx advanced featuresglide splash screen
die doe je disable weg ie ie
dl hier je nieuwste driver
1.08.03
dan staat bij 3dfx tools
bij 3dfx advanced featuresglide splash screen
die doe je disable weg ie ie
Heb nu die drivers geinstalleers, samen met 3dfx tools, maar nu is ie een beetje vaag bezig.
Advanced opties>>> Tabblad is er wel, opties zijn pleite.
3dfx color>>> Tabblad is er wel, opties zijn onbereikbaar.
3dfx overclock>>> De core draait volgens dat progje op 0 Mhz en de standaard waarde is ook 0 Mhz
Wat doe ik toch fout???
Help
Advanced opties>>> Tabblad is er wel, opties zijn pleite.
3dfx color>>> Tabblad is er wel, opties zijn onbereikbaar.
3dfx overclock>>> De core draait volgens dat progje op 0 Mhz en de standaard waarde is ook 0 Mhz
Wat doe ik toch fout???
Help

Xbox
Omdat je 'm niet verkocht krijgt misschienOp dinsdag 25 september 2001 22:29 schreef TeleManiac het volgende:
Dat logo is een statussymbool!!
Waarom bewaar ik anders m'n Voodoo I nog
Verwijderd
Ik vind dat splash screentje wel tof, het loopt zo lekker soepel
Weet je meteen zeker dat je geen software render aanhebt.
Weet je meteen zeker dat je geen software render aanhebt.
Verwijderd
in 3Dfx tools onder 3Dfx hub --> 3Dfx advanced features--> openGL/glide--> Glide Splash screen--> kies DISABLE
wel zonde... is mooiste logo ooit!
wel zonde... is mooiste logo ooit!
het is wel leuk maar ik heb hem nooit heb hem uitgezet
bij somige spellen is het heel iritant dan wil ik UT en en dan gooit hij dat glide screen er op en dan zit de server vol!!!!
maar ja de laatste dagen van me voodoo5 5500 zijn geteld
dat ding kost nieuw F.800- vaag hoor
wil iemand hem hebben voor 400
bij somige spellen is het heel iritant dan wil ik UT en en dan gooit hij dat glide screen er op en dan zit de server vol!!!!
maar ja de laatste dagen van me voodoo5 5500 zijn geteld
dat ding kost nieuw F.800- vaag hoor
wil iemand hem hebben voor 400
Kamphuis>>> Ja, zijn de goede drivers
Didymus>>> Die opties zijn er dus niet
Didymus>>> Die opties zijn er dus niet
Xbox
Verwijderd
hoi!
download op http://www.voodooextreme.com/koolsmoky/ het programma V.Control... hier kan je bij "environment setting" het glide splash screen uitzetten. Wees alleen wel voorzichtig met de overige opties... ideaal OC programma... als je weet waar je mee bezig bent!
download op http://www.voodooextreme.com/koolsmoky/ het programma V.Control... hier kan je bij "environment setting" het glide splash screen uitzetten. Wees alleen wel voorzichtig met de overige opties... ideaal OC programma... als je weet waar je mee bezig bent!
Didymus> Thnx man, werkt perfect, eindelijk van dat logo af:)
logo was wel mooi, maar koste iets te veel tijd bij online games.
logo was wel mooi, maar koste iets te veel tijd bij online games.
Xbox
Verwijderd
Het is toch mooi om zo`n logo te krijgen aan het begin van elk spel.
Dan weet je teminste dat je de goeie drivers hebt gekozen!
Drivers zijn toch wel goed, dat stel ik in, en verander ik verder weinig meer aan. Maar zoals Kamphuis ook al zei, als je snel een online game wilt joinen, heb je de kans dat je gewoon net te laat bent, en DAAR wil ik vanaf. Opzich heb ik ook niks tegen dat logo, het laat je zien dat ie toch nog soepel kan draaien
Xbox
Pagina: 1