Toon posts:

Geforce 2 met 32 mb of 64 mb ?????????

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok... ik ga binnenkort een nieuwe videokaart kopen en ik heb mijn oog laten vallen op de Geforce 2 8-)

MAAR .. kan iemand mij vertellen wat de voor- en tegenargumenten zijn om een 32 mb danwel een 64 mb versie te kopen.

Het maakt namelijk wel iets uit in de prijs ;)

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:45
Ik zou voor een 32 MB versie gaan

Want nu heb je nog nix aan die 32 mb extra, later heb je er misschien iets aan (dan merk je dat het sneller, soepeler gaat) maar dan heb je allang een geforce 3 voor een paar 100 piek :)

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

De GF2 Pro 64MB lijkt me op dit moment de beste prijs/kwaliteitsverhouding te hebben... Tsja, en het verschil tussen 32mb of 64mb is nou niet echt zo groot dat je zegt: "wow", maar misschien gaat dit nog komen bij toekomstige games (ook al te merken bij bijvoorbeeld Max Payne).

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

je zou het best voor de Leadtek G2 Pro 64mb kunnen gaan, hij kost maar 420.- ballen. die kaart is lekker te CO. er zijn best wel veel mensen op GoT met die kaart. kopen dus :)

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 10:31

Frenkpie

"Crocs Rule !"

het ligt eraan: watvoor monitor en systeem heb je

het is niet echt nuttig om en 64 mb in een computer te zetten met een 15 inch monitor die maar 800x600 aankan ofzo.

pas bij hogere resoluties merk je dat die 64 mb sneller is (praten we over 1280x1024 en hoger)

Verwijderd

Topicstarter
uhu ok... alvast bedankt :7

die 1280x1024 dat ga ik wel redden :)

en stel ik houd mijn oude videokaart (VOODOO 3) en wacht dan op betere kaarten .. wat zijn de vooruitzichten ??

wordt de geforce 3 snel goedkoper ?? and what about the Radeon 2 ...

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

GF3 goedkoper... tsja, alles wordt na verloop van tijd goedkoper (in de Hardware industrie dan). Het hangt er vanaf hoe lang je wilt wachten... als je toch tijd zat hebt kun je ook wel op de NV30 wachten ;)

Verwijderd

hier is genoeg over te vinden met de search
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.