CS chat tool

Pagina: 1
Acties:

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-10 12:54
Ik wil graag vanaf een andere computer zien wat er op mijn CS server gebeurd en dan het liefst ook nog kunnen chatten met de spelers. Nou had ik zo'n tooltje gevonden, genaamd AgentOrange, maar die loopt continu vast (na 3 minuten :o waarin hij wel uitstekend functioneerd overigens) ... op meerdere computers geprobeerd. Weet iemand een ander soortgelijk progje waarmee ik dit kan...

NB. Het gaat dus om een progje waarbij je geen HL nodig o.i.d. nodig hebt, gewoon iets waarmee je met je IP, port en rcon je logs real time kan afvangen en kan chatten.

Dank is groot.

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

En dan in het forumpje 1 plaatsje boven DPC :)

D3 char(s)

• Jack Flushell
Sh*t... Zou een modje zou vriendelijk willen zijn deze naar Spielerij te doen... mis geklikt, sorry

• Arno
  • Laatst online: 20:51

Arno

PF5A

--> [forum=12] <--

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=5] naar[forum=12] :).

• Jack Flushell
Al met al na meerdere reacties (door eigen schuld) nog geen zinnige reply gehad... Iemand nog suggesties voor
Ik wil graag vanaf een andere computer zien wat er op mijn CS server gebeurd en dan het liefst ook nog kunnen chatten met de spelers. Nou had ik zo'n tooltje gevonden, genaamd AgentOrange, maar die loopt continu vast (na 3 minuten waarin hij wel uitstekend functioneerd overigens) ... op meerdere computers geprobeerd. Weet iemand een ander soortgelijk progje waarmee ik dit kan...
NB. Het gaat dus om een progje waarbij je geen HL nodig o.i.d. nodig hebt, gewoon iets waarmee je met je IP, port en rcon je logs real time kan afvangen en kan chatten.

Dank is groot.

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Op dinsdag 25 september 2001 20:45 schreef Jack Flushell het volgende:
Ik wil graag vanaf een andere computer zien wat er op mijn CS server gebeurd en dan het liefst ook nog kunnen chatten met de spelers. Nou had ik zo'n tooltje gevonden, genaamd AgentOrange, maar die loopt continu vast (na 3 minuten :o waarin hij wel uitstekend functioneerd overigens) ... op meerdere computers geprobeerd. Weet iemand een ander soortgelijk progje waarmee ik dit kan...

Dank is groot.
als je weet wat agent orange is, weet je dat het niet veel goeds is ....

Verwijderd

http://csspy.cscentral.com/

check deze maar eens.
Echt een zeer goed proggie vind ik zelf.
Pagina: 1