Ik heb hem....maar speel 'm niet...
M'n "key" geeft problemen
M'n "key" geeft problemen
jaa ik speel hem afentoe, best wel geinig eigenlijk
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Wat is het voor iets dan, de titel klinkt interesting...
tää on taas niin tätä
Vind dat het stemmetje van Vegeta zuigt 
Het is Japans denk ik, de "orginele stem".
Het is Japans denk ik, de "orginele stem".
Ik heb um ooit wel gespeeld maar het Bid For Power team moet stoppen met de DBZ characters, maar ik weet niet of dit wel zo erg is. De nieuwe karakters vind ik persoonlijk veel origineler en het ziet er allemaal goed uit, kortom watchten op de eerste release denk ik.
Ja, inderdaad wachten, als ze er maar een instructie bij gaan geven zodat we zelf de characters kunnen maken.Op woensdag 26 september 2001 10:55 schreef W-SurFeR het volgende:
Ik heb um ooit wel gespeeld maar het Bid For Power team moet stoppen met de DBZ characters, maar ik weet niet of dit wel zo erg is. De nieuwe karakters vind ik persoonlijk veel origineler en het ziet er allemaal goed uit, kortom watchten op de eerste release denk ik.
Ik vind het wel een cewle mod. Ik kan alleen niemand vinden voor een internet gamepje
Maar tegen m`n broertje is ook al leuk
enig idee hoe moeilijk het is om een goed character te modeleren? lijkt makkelijk misschien, maar modeleer er maar es eentje en maak er een goede skin om en animeer hem ook ffties 
Je kunt beter wachten totdat zij hem uitbrengen, dan zijn de modelleren in ieder geval goed.
Je kunt beter wachten totdat zij hem uitbrengen, dan zijn de modelleren in ieder geval goed.
Ik het de "final" release die paar maand geleden zou moeten zijn uitgekomen, maar toen begon funanimation te kutten. Maar zo'n gozer heeft hem toen uitgelekt omdat hij bang was dat het nooit zou uitkomen.
Ik heb hem ook, met engelse soundpack stuk of 20 modellen en zo. 
met bots is het niet zo leuk, maar over het netwerk hier tegen meerdere personen is het wel gaaf.
mij lijkt de nieuwe Phase 1 erg zuigen maar je kan daar wel nieuwe modellen voor downloaden (zie www.bidforpower.com )
en dan rodney
Die gast daar heeft een hele lijst nieuwe DBZ karakters. die uitkomen na de officele Phase1
met bots is het niet zo leuk, maar over het netwerk hier tegen meerdere personen is het wel gaaf.
mij lijkt de nieuwe Phase 1 erg zuigen maar je kan daar wel nieuwe modellen voor downloaden (zie www.bidforpower.com )
en dan rodney
Die gast daar heeft een hele lijst nieuwe DBZ karakters. die uitkomen na de officele Phase1
Dit zijn geen DBZ karakters, ze zijn in anime stijl maar het spel heeft niks meer met DBZ te maken, om gezeur met funimation te ontlopen...
http://www.bidforpower.com/journals/rodney.php#20010926
Nope dacht het niet (staat er pas sinds vandaag)!
Nope dacht het niet (staat er pas sinds vandaag)!
Pagina: 1