Safeway PC card

Pagina: 1
Acties:

• Vanvlerken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-03-2023
Ik heb een safeway lan adapter (CardBus) gekocht voor in mijn Toshiba laptop. Alleen ik krijg hem niet aan de praat. Wanneer ik in het configuratiescherm kijk bij PC-kaart zegt windows dat allebei de sockets leeg zijn, terwijl er toch echt 1 gevuld is. Wat kan ik hieraan doen en/of heeft iemand goede drivers voor mijn pc-card want op www.safeway.to valt er niks te downloaden.
Thankx

AMD Athlon 2500+ (Barton) - Asus A7V8X-X - 512MB PC3200 - Asus V9250 X/TD 128MB - Maxtor 120GB

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

brb....wat ik weet is dat saveway rotte shit is :r

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op dinsdag 25 september 2001 23:43 schreef ThaHandy het volgende:
brb....wat ik weet is dat saveway rotte shit is :r
offtopic:
Nee he, kep er net een toetsenbord van aangeschaft :(

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Universele drivers voor safeshit producten

koop volgende keer verder dan je protemonaie lang is, en koop een ietsie-pietsie duurdere kaart van e.e.a. beter merk. Heb je meer plezier van. (Helemaal als die kaart gewoon standaard door windows herkent word)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Vanvlerken
Ok bedankt, maar welk maar moet ik dan nemen. Heb er echt geen idee van. Dynalink misschien???

AMD Athlon 2500+ (Barton) - Asus A7V8X-X - 512MB PC3200 - Asus V9250 X/TD 128MB - Maxtor 120GB

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

in volgorde van gewenstheid... (persoonlijk):

xircom
3com,
dynalink.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-08 22:18

ThaHandy

Discovery Channel

Op dinsdag 25 september 2001 23:59 schreef Toeter84 het volgende:

[..]

offtopic:
Nee he, kep er net een toetsenbord van aangeschaft :(
jah zoon een HAD ik ook, dat ding type KUT
ik HAD een safeway 300Watt PSU, die ging ook brak (zat standaard in mij bigtower,

vandaar....is it rommel

• Vanvlerken
Ok, mysterie opgelost. Mijn toshiba kan slechts 16-bits pcmcia kaarten aan :( Heeft er iemand toevallig nog een 16-bit netwerkkaart liggen aansluiting UTP??

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Dirkjan: Ben je je eigen tekst niet een beetje aan het ontkrachten? Dynalink? Die verkopen tjoepie tjoepie kaartjes! (Shitkaartjes) Ze zeggen dat het 10/100 Mbit kaarten zijn maar als je dan een netwerk op 100 Mbit hebt draaien dan haalt dat ding nog maar 10-mbit. Ook die connectors van die dynalink zijn bagger! Het connectortje breekt super snel af....... Dus gewoon gaan voor 3Com of Xircom en niet voor dynalink.....

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

Pagina: 1