Toon posts:

Dual optic sensor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb pas geleden gelezen weet niet meer waar dat er een muis uitkomt met twee optic sensors!? :?
Klopt dit? Hij zou van logitec moeten zijn maar op hun site staat niets.

Verwijderd

Lijkt me persoonlijk ZEER onwaarschijnlijk!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:25

DarkSide

theres no place like ::1

Denk het ook niet.
Wel hebben ze onlangs een 2e muis geintroduceerd, die optisch en draadloos is.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
klopt
heb het ook gelezen
de Dual optical
maar kan er nog nix van vinden bij logitech
ik zie trouwens het nut hiervan ook niet in

• Dreamstar
  • Laatst online: 11-03 10:34
Misschien meer precisie ?
Mijn optical wil nog wel eens een foutje maken in het berekenen (heb een gespikkeld bureau) en dan flipt ie ff, en kijk ik in UT spontaan recht omhoog. Misschien dat ze dit willen ondervangen door een dual optical ?

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Logitech heeft wel een nieuwe optische muis uitgebracht die een 2x zo hoge resolutie had als de 1e... Maar gewoon met 1 sensor... :)

Is gewoon de opvolger van de Wheel Mouse optical, maar is dan rood ipv blauw... Is ook even duur...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Traditionele muizen hebben allemaal 2 optic sensors.. een voor de x-as en een voor de y-as.

Als je niet snapt wat ik bedoel moet je maar eens een muis openmaken :)

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-08 13:41

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

* Uitvreter weet wel een leuke toepassing voor twee optische sensors.
Als je er eentje voorin en eentje achterin plaatst, kun je niet alleen een x,y positie van de muis op je mat bepalen, maar ook of je de muis naar links of recht *draait* over de mat. Volgens mij kunnen we dat extra input kanaaltje best gebruiken in games of andere dingen.
Kweenie of dit is wat logitech bedoelt, anders denk ik dat ik er maar eens even patent op moet gaan aanvragen... :z

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

Verwijderd

Toevallig heb ik hem net gekocht en het is een lekker ding.

Logitech dual optic is the name. 2 sensoren. De één corrigeerd de ander. Het moet sneller reageren. Ik merk wel dat die heel nauwkeurig "glijd" :)

Wel een beetje laat he, tis al lang September geweest, maar toch.......

Verwijderd

hehe, idd een beetje late reactie, ik denk dat deze muis bij de meeste mensen hier wel bekend is. Ik heb 'm zelf ook met kerst gekregen en vind 'm erg fijn, al had ik van de nauwkeurigheid in Counter-Strike wel meer verwacht, maarja..

Verwijderd

beetje zinloos omhoog schoppen niet?

Verwijderd

Op donderdag 27 december 2001 20:36 schreef DarkX het volgende:
beetje zinloos omhoog schoppen niet?
Wat zou dat voor 'n nut hebben? Het is gewoon een late reactie van een tevreden gebruiker.

Verwijderd

Hoezo zinloos ?? Er zijn nog genoeg mensen die hem niet hebben en er wel wat gebruiker ervaring over willen lezen.

Beetje rare reactie, niet ?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

jammer dat ie zo lelijk is.. maar dat is natuurlijk eigen mening..

Licht ie lekker in de hand?

Verwijderd

Yupz , ding ligt erg lekker in de hang , maar ik verkies mijn Boomslang , beter voor mijn Berenpoten ...

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07 20:54

Copyman

Dode muis

Mjah, heb ook de dual optical, lekker muissie moet ik zeggen...

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Verwijderd

Op vrijdag 28 december 2001 14:51 schreef Timpie2000 het volgende:
jammer dat ie zo lelijk is.. maar dat is natuurlijk eigen mening..

Licht ie lekker in de hand?
vast wel

Verwijderd

Ligt zeker lekker in de hand, en ik vind 'm er ook mooi uit zien. Hij is echter wel wat zwaar, daar had ik nogal last van in het begin. Het is echter zelfs voor de grootste noob een peace of cake om het dingetje open te maken, en met het grootste gemak van de wereld een ijzeren plaatje te verwijderen, waardoor ie een stuk lichter wordt en dus (naar mijn mening) prettiger stuurt.

Verwijderd

aantal dagen geleden stond ik te kiezen welke muis ik zou kopen,
ik heb ook die dual optical gezien en in de hand gehad.

ik verkies toch mijn nieuwe mouseman wheel optical!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-07 16:50
hmmz... ik heb nog zo'n blauwe wheel mouse optical (en volgens mij is die hetzelfde als de rode, tenminste op de logitech site is 't enige verschil 't plaatje. ;) ), maar zit er over te denken een dual optical te nemen. mijn huidige vindt snelle bewegingen op een houten bureau niet erg fijn...

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

• ReseT
  • Niet online
Jammer dat de dual optical geen geil blauw lichtje heeft. Hmmm... zou ik die over kunnen bouwen van mijn Mouseman optical??.....

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08-2025

NiMu83

AFCA

Op zaterdag 29 december 2001 00:13 schreef ReseT het volgende:
Jammer dat de dual optical geen geil blauw lichtje heeft. Hmmm... zou ik die over kunnen bouwen van mijn Mouseman optical??.....
tuuuuuuuurlijk kan dat >:)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Tomas Zwinkels
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11-2021

Tomas Zwinkels

graancirkels in m'n sokke

Op zaterdag 29 december 2001 00:13 schreef ReseT het volgende:
Gewoon een leuke blauwe led kopen en ff op internet zoeken naar waar je deze in je muis moet aansluiten.

Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::

Pagina: 1