Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Doe eens een ls -l op je ftp account, en kijk na of de upload EXACT hetzelfde is als je URL in je browser!Op dinsdag 25 september 2001 19:31 schreef Ratch het volgende:
Hallo!
Ik heb sindskort een probleem bij het uploaden van plaatjes naar m'n ftp account(s). Dit geldt trouwens ook voor andere documenten.
Ik maak een mooie sig met Photoshop, sla deze op als JPG, GIF, BMP of wat dan ook. Dan upload ik deze naar Sonera of Chello FTP account.
Als ik ze nu wil bekijken via IE door het adres in te tikken (http://embers.ams.chello.nl/blahblah) krijg ik alleen maar zo'n vierkantje met een rood kruisje te zien.
Het rare is, dat bestanden die er nu al op staan het WEL doen!De CHMOD staat helemaal goed (ook al eens opnieuw gedaan).
Het maakt niet uit wat voor extensie het bestand heeft (docs doen het ook niet), welke server het is of welk programma ik gebruik om ze te uploaden.
HEEEEEELP!
index.HTML en index.html zijn NIET hetzelfde!
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
1) Adres klopt precies
2) Hij staat standaard op 'auto', maar zowel Binary als ASCII help niet!
Ik wordt
2) Hij staat standaard op 'auto', maar zowel Binary als ASCII help niet!
Ik wordt
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Verwijderd
oplossing: leeg je temporary internet files eens en probeer dan nog is dat plaatje op te vragen
Het proggie waar mee je upload, uninstallen en dan weer installeren....
Shift ingedrukt houden en op refresh raggen (in IE) als je zeker weet dat ALLES goed staat
Let ook op hoofd/kleine letters (zie ook 1 van de posts hierboven). Zeker windows heeft hier een leuk handje van!
Noemt ie de files Blaat.jpg i.p.v. blaat.jpg.
De explorer in windows heeft er ook een handje van om dingen als blaat.jpg (die dus echt zo heten) te tonen als Blaat.jpg.
Let ook op hoofd/kleine letters (zie ook 1 van de posts hierboven). Zeker windows heeft hier een leuk handje van!
Noemt ie de files Blaat.jpg i.p.v. blaat.jpg.
De explorer in windows heeft er ook een handje van om dingen als blaat.jpg (die dus echt zo heten) te tonen als Blaat.jpg.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Pagina: 1