Toon posts:

kan ik overclocken??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar zal ik beginnen...

Ik heb een AMD athlon 1.333 MHz met een K7Tturbo Lim Ect.
1.5 Gig moederboard en een coolermaster die als het goed is (ik zal t nakijken) 1.5 gig kan koelen. kna ik nu veilig mijn set overclocken naar 1.5 Ghz en hoe doe ik dit dan
(op een redelijk veilige manier)?

Bij voorbaat dank...

Verwijderd

Geloof me, maar met zo'n goedkope coolermaster kom je niet ver! >:)

Verwijderd

Ja, als je de fsb omhoog gooit, je kunt e.v.t. ook de procesor unlocken, dan kun je de multieplier veranderen. ;)

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 19:29 schreef Brabus het volgende:
Geloof me, maar met zo'n goedkope coolermaster kom je niet ver! >:)
Tja, een andere cooler is wel aan te raden. :)

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 19:29 schreef ExiRana het volgende:
Ja, als je de fsb omhoog gooit, je kunt e.v.t. ook de procesor unlocken, dan kun je de multieplier veranderen. ;)
Zijn multiplier is al unlocked! ;)

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

NIET dus... 1.4 is unlocked... 1.3 niet...
Op dinsdag 25 september 2001 19:30 schreef Brabus het volgende:

[..]

Zijn multiplier is al unlocked! ;)

Verwijderd

Topicstarter
enfin dat wordt dus een watercooler die coolermaster was dus een rip off :) mare hoe duur zijn die dingen dan en waar kan ik ze halen?? ik had er nog nooit van gehoord shame on me...

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 19:31 schreef R4C00N_SL4Y3R het volgende:
NIET dus... 1.4 is unlocked... 1.3 niet...
Ow ik dacht toch echt dat boven de 1,1ghz al unlocked waren... |:(

Verwijderd

Schaf je eeen silverado aan.
Dan kun je pas echt beginnen te overklokken.
Met deze coolermaster zou ik er niet aan beginnen.

:7

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 19:32 schreef Just4Fun het volgende:
enfin dat wordt dus een watercooler die coolermaster was dus een rip off :) mare hoe duur zijn die dingen dan en waar kan ik ze halen?? ik had er nog nooit van gehoord shame on me...
Je hoeft niet meteen waterkoeling te nemen hoor. Kijk eens bij OC-Shop en bekijk eens wat koelertjes! ;)

Verwijderd

Topicstarter
thnx al lot voor die link maar weet je heel toevallig een nederlandse site die die kwikzilertjes verkoopt ? ik wordt er namelijk geen wijs uit (kan aan mij liggen, sterker nog 90 % kans dat t aan mij ligt).. maar de Swiftech MC462 lijkt mij een goede die is voor p4's 2.0 gig maar dat moet toch ook wel op een AMD passen of niet?

Verwijderd

Topicstarter
wat ben ik toch een ongelooflijke hardcase mental patient ocshop.nl tuurlijk mare de rest blijft staan past da en is die goed genoeg?

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

probeer het gewoon, maar installeer eerst Motherboard Monitor en stel in dat 'ie niet boven de 60 graden ofzo mag komen. Betere koeler is natuurlijk niet verkeerd, maar dat was al gezegd. Altijd eerst booten, en dan in je bios de temp checken. Als 'ie te hoog komt -> uit dat ding, je wil echt niet met een rokende core komen te zitten ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Topicstarter
wat ben ik toch een onglooflijke zeur he.... zucht weet iemand nog een goede kewler en een (liefst nederlandse)
saait waar ik m kan vinden want ocshop zijn er gewoon zoveel ik weet nie welke ik moet nemen remember hij hoeft maar 1.5 gig te koelen meer kna me msi niet aan...

• Surcouf
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10-2025
www.breetcomputers.nl

zelf onlangs wat besteld en snel en goed in huis.
Betrouwbaar dus.

Yo people, take my advice. Take of your pants and slide on the ice!

Pagina: 1