MGS2 Vertraagd (?)

Pagina: 1
Acties:

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Topicstarter
Niet alleen de Amerikaanse bevolking - en zeg maar gerust de gehele wereld - verkeert in shock na de laffe terroristische aanval op New York en Washington, ook de gameindustrie deelt in de klappen. Uitgevers moeten games met vergelijkbare situaties aanpassen, uitstellen en zelfs schrappen. Zo staat het zo goed als vast dat de Amerikaanse release van Metal Gear Solid 2 uitgesteld wordt tot volgend jaar. Waarom? Wel, zoals je weet plannen terroristen een gigantische mechoorlog in New York met Metal Gear Ray. Door de vreselijke gebeurtenissen is alles wat nog maar van ver iets te maken heeft met terroristen, vliegtuigen of wolkenkrabbers taboe. Eenzelfde verhaal bij Twisted Metal Black en Dropship. Uit respect voor de slachtoffers heeft Sony beslist om deze games een tijdje uit te stellen. Dit is een uitgelezen kans voor spelontwikkelaars om tot bezinning te komen en met meer originele vreedzame concepten voor de dag te komen, de echte wereld is zo al wreed genoeg.
Dit sucks, natuurlijk is het erg wat daar gebeurd is maar om dan direct alle games te cancelen...

(bron: nl.scee.com)

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Volgens mij is dat al weer achterhaald en heeft Konami gezegd dat ie wél gewoon op tijd uitkomt.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Wanneer komt ie trouwens hier uit???

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Verwijderd

Word die vertragingen ook wel een beetje zat.

Hij komt hier volgens mij begin 2002 uit.

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:46
Op dinsdag 25 september 2001 19:35 schreef D³ het volgende:
Volgens mij is dat al weer achterhaald en heeft Konami gezegd dat ie wél gewoon op tijd uitkomt.
Kijk deze kerel let tenminste op ;)
Hij is dus niet vertraagd.(Gelukkig)