Toon posts:

Register terug zetten door klote MEM ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu wordt ik er zo langzamerhand wel een beetje gek van..
elke ochtend als ik me pc opstart geeft ie een register error ( in DOS ) en zet ie een ouwe reg. terug.. met als gevolg dat ik ALLES opnieuw erop moet zetten ( ik had gelukkig een reg. backup en zette zo alles terug en er was nix aan de hand..

MAAR... dit alles is gekomen nadat ik er 1x256mb bij gedaan had ( zelfde Merk als de andere module : Infineon )

dus ik dacht dat het daaraan lag... dus ik die DIMM eruit gehaald.. maar ik krijg het nu nog steeds ( terwijl ik daarvoor er geen last van had --> 1x256mb )

ik denk dat het aan mijn instellingen ligt want alsie standaard op 1333Mhz loopt ( AMD ) dan doetie het ook

welke instellingen moet kan ik het beste doen in me Bios ?

( Abit KT7A )

Ik hoop dat iemand het weet.. want ik begin echt triest te worden nu ;(

Verwijderd

Topicstarter
vergeten te zeggen : ik draai Win98SE

Verwijderd

Topicstarter
ff een trapje omhoog :)

• brute51
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
misschien doetie iets niet helemaal goed bij het afsluiten en uitzetten van je computer?

mn neef had ook zoiets alleen dan nog een graatje erger, zijn comp ging ook vaak het register terug zetten maar hij checkte altijd de hardeschijf (scandisk dus) als dr comp aan ging. we hebben dr toen maar een nieuwe schijf in gezet en toen deed alles het opeens weer goed. die hele computer deed altijd vaag maar daarna dus nie meer. maar een k6 200mhz met een 13gb schijf staat toch wel raar :)

misschien dat jij ook zoiets heb?

Ik heb echt een hele goeie PC.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 20:41 schreef brute51 het volgende:
misschien doetie iets niet helemaal goed bij het afsluiten en uitzetten van je computer?

mn neef had ook zoiets alleen dan nog een graatje erger, zijn comp ging ook vaak het register terug zetten maar hij checkte altijd de hardeschijf (scandisk dus) als dr comp aan ging. we hebben dr toen maar een nieuwe schijf in gezet en toen deed alles het opeens weer goed. die hele computer deed altijd vaag maar daarna dus nie meer. maar een k6 200mhz met een 13gb schijf staat toch wel raar :)

misschien dat jij ook zoiets heb?
Hhmm ik weet al wat ik doe : gewoon Format c: /u
en WinXP erop >:)