ik vind ze wel goed
1 dag niet gelachen = 1 dag niet geleefd
Verwijderd
Verwijderd
Ja, ik heb hem ook en ik vind hem erg fijn. Precies wat je zegt: perfecte aanslag. Het typt gewoon echt heel lekker. Plus die hotkeys bovenaan zijn erg handig!Op dinsdag 25 september 2001 18:41 schreef Techwarrior het volgende:
Microsoft internet keyboard.. Perfecte aanslag, Mooie vormgeving, echt perfect. Zeer degelijke kwaliteit! Niet kapot te krijgen!
neen..neem deze (heb ik ook en werkt als een tiet

ENNNN kost maar 1/8 van wat dat andere ding kost (39 piek
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
nee dat zijn muizen, hij vroeg naar toetsenbordneOp dinsdag 25 september 2001 18:45 schreef [STG]Negotiator het volgende:
je hebt ook van die klik dingen.. is dat niet wat
Human Bobby
Dat weet ik nog niet zo. Bij mij opschool zijn er al een paar kapotOp dinsdag 25 september 2001 18:41 schreef Techwarrior het volgende:
Microsoft internet keyboard.. Perfecte aanslag, Mooie vormgeving, echt perfect. Zeer degelijke kwaliteit! Niet kapot te krijgen!
Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"
Verwijderd
Persoonlijk zou ik never nooit niet voor zo'n logitech cordless desktop crappy ding gaan.....
Verwijderd
Verwijderd
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Verwijderd
Zucht... wat maakt dat nou weer uit dat het van Microsoft is? Ook als ze een goed product maken zeg jij nog "jammer dat het van Microsoft is?". Wanneer doen ze het volgens jou wel een keer goed dan?Op dinsdag 25 september 2001 19:10 schreef Sjeiko het volgende:
natural keyboard pro....jammer dat het van m$ is.

Idd, een oud(!) IBM toetsenbordje, met een klik, en niet kapot te krijgen.
Veel lekkerder als als die moderne toetsenbordjes, hele duidelijke klik, geen windows toetsen die altijd in de weg zitten met spellen, en deze doet het over honderd jaar waarschijnlijk nog
Het enige wat ik recentelijk eens een keer gedaan heb is hem schoongemaakt, alle bagger eruitgehaald die er bij mij in de afgelopen tijd ingeraakt was, en nu voelt hij weer als nieuw, en dat voor een toetsenbord wat al 16 (!) jaar oud is
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Verwijderd
Nee man, dat is irritant, want de backslash zit naast Enter. En Windows-toetsen kan je trouwens uitschakelen.Op dinsdag 25 september 2001 19:23 schreef Marc H het volgende:
Als je echt een klik wilt, probeer dan zoeen te pakken te krijgen:
[afbeelding]
Idd, een oud(!) IBM toetsenbordje, met een klik, en niet kapot te krijgen.
Veel lekkerder als als die moderne toetsenbordjes, hele duidelijke klik, geen windows toetsen die altijd in de weg zitten met spellen, en deze doet het over honderd jaar waarschijnlijk nog,
Het enige wat ik recentelijk eens een keer gedaan heb is hem schoongemaakt, alle bagger eruitgehaald die er bij mij in de afgelopen tijd ingeraakt was, en nu voelt hij weer als nieuw, en dat voor een toetsenbord wat al 16 (!) jaar oud is
backslash naast enterOp dinsdag 25 september 2001 20:28 schreef Laserbeak het volgende:
[..]
Nee man, dat is irritant, want de backslash zit naast Enter. En Windows-toetsen kan je trouwens uitschakelen.
zit jij ook altijd naast je stoel?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Heb je er ooit wel eens mee gewerkt?Op dinsdag 25 september 2001 18:53 schreef mbitnl het volgende:
Persoonlijk zou ik never nooit niet voor zo'n logitech cordless desktop crappy ding gaan.....
Weer iemand met zo'n opmerking waar je echt iets aan hebt.
Ik heb zelf zo'n cordless optical desktop en zou nooit meer iets anders willen
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
Nee, nu ik nog eens een keer goed kijk zie ik dat de knoppen nog anders zijn ingedeeld. Lijkt me behoorlijk irritant typen.Op dinsdag 25 september 2001 20:59 schreef Moody het volgende:
[..]
backslash naast enter
zit jij ook altijd naast je stoel?
Mijn Microsoft Internet Keyboard heeft net ook zijn eerste ongeluk gehad. Ik was net klaar van een potje gamen en zat nog een beetje na te chatten in de lobby. Totdat... *pats!* Daar ging een half glas Pepsi Cola over mijn mooie toetsenbord
Ik snel alles drogen, maar ik kon niets meer tegen mijn teamm8 zeggen (is wel lullig als je opeens geen antwoord meer terug krijgt). Uiteindelijk heb ik het hele toetsenbord uit elkaar gehaald. Wat bleek? Er zat wel cola onder de toetsen, maar er zat geen drúppel cola op het 'technische' gedeelte. Ik kon in principe gewoon doortypen. Behoorlijk slim in elkaar gezet! (Maar goed, dat zal wel bij meeste toetsenborden zo zijn.)
Toch vond ik het geen fijn idee dat er allemaal cola onder mijn toetsen zaten, dus heb ik even het toetsenbord knopje voor knopje (alleen degene die in de buurt van het 'rampengebied' zaten) schoongemaakt. Na 20 minuten was ik eindelijk klaar en nu heb ik een spatie zonder veertjes, omdat ik die ben kwijtgeraakt tijdens het demonteren
De IBM's werden tot 2 jaar terug ook nog nieuw gemaakt & verkocht door IBM.... fl 250,- ex BTW ofzo
je moet er mee opgegroeid zijn om ze te kunnen waarderen, ik ben er te jong voor
Persoonlijk ben ik een grote fan van de HP toetsenborden van 6-3 jaar geleden. Typenummer C3758B. Kwaliteitsniveau hetzelfde als de toetsenborden van dure UNIX werkstations
Het MS Internet Keyboard doet mij kwa aanslag erg veel denken aan de Mitsumi toetsenborden van rond 1996, dus mij niet gezien..
"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs
Dit is inderdaad een superfijn toetsenbordje... heb hem zelf ook hier... typt echt lekker!! en die muis is DE uitvinding...
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Verwijderd
Ik heb hem nu ook onder mijn handen liggen...... hij ruled echt zwaarOp dinsdag 25 september 2001 18:44 schreef Moody het volgende:
hij heeft het over een toetsenbord en niet over een overpriced draadloos optisch spaceplankje waarvan je ook 2 SiS735-mobo's kan kopen
neen..neem deze (heb ik ook en werkt als een tiet)
[afbeelding]
ENNNN kost maar 1/8 van wat dat andere ding kost (39 piek)
Nederlandse layout gewoon. Als ik zoiets tegenkom stel ik het gewoon in als Amerikaans en typ blindOp dinsdag 25 september 2001 22:59 schreef Laserbeak het volgende:
Nee, nu ik nog eens een keer goed kijk zie ik dat de knoppen nog anders zijn ingedeeld. Lijkt me behoorlijk irritant typen.
En die verschillende configuraties voor de backslashes enzo, da's niet zo moeilijk. Ik ken ze onderhand zo ongeveer allemaal en maak nog zelden een fout, achter welk toetsenbord ik ook zit. Ookal heb ik wel vaak de neiging om op de b te drukken ipv backspace, omdat mijn Trust ergonomische plankje een extra backspace in het midden heeft zitten. Heel erg handig.
En de muis die ik heb is zo'n Logitech Cordless Wheelmouse, 1e versie. De beste muizen die er zijn, imho. Die Cordless Optical is idd beter maar die is er alleen rechtshandig, en ik muis links
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Nee persoonlijk vind ik het echt niet boeien wat voor tobo je koopt.. als je maar kunt typen. Dr zitten bij die multimedia dingen van die prachtige knopjes op waarmee je je browser kunt starten enzo, nou Wauw! *kuch*. Een klikje in je quicklaunch werkt bij mij ook dus daar ga ik echt niet een zak geld extra voor betalen. Maargoed.. als geld ff geen rol speelt, vergeet bovenstaande crap dan maar weel
Prijs ligt zo rond de 80 piek geloof ik, maar het is echt een super fijn dingetje.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
Neem in iedere geval 1 met any key
die zul jij wel nodig hebben.
.
.
zzzz