Aopen HX08: Nog steeds aanrader of w88?

Pagina: 1
Acties:

• Victorio
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02-2024
Ik MOET binnenkort een nieuwe kast hebben.
Wil so wie so een big 300w.

Zit al een hele tijd aan die standaard HX08 te denken die elke tweaker heeft. ;)
Maar hij is al weet ik hoeveel jaar in de markt, heeft z'n sporen verdient, en je zult zien dat als ik die kast koop Aopen volgende maand met een nieuwe serie uitkomt... |:(

Iemand die hier meer verstand van heeft? Is het nog steeds een aanrader of kan ik beter ff wachten? :?

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik vrees dat ik zo'n kast heb gekocht. Het koelsysteem is geregeld, maar slaat na een tijdje permanent aan indien 'ie te heet is.

Ik vind het geval bijzonder veel herrie maken, dus wachten op verbeteringen kan zowiezo geen kwaad IMHO.

* Delerium denkt eraan om een keer een schaar mee te nemen.

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Van die herrie heb ik gehoord ja...
Hmmm, dan toch maar wachten. ;(

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:19

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

HX-08 is niet zo'n bijzondere kast hoor. Hi is niet al te duur en netjes afgewerkt, maar ik vind hem bepaald onhandig bij het open/dicht maken (ja soms maak ik hem ook weer dicht, ja :P )
Een volgende wordt zeker geen 08.

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!

Verwijderd

t is een zeer degelijke kast, en daar kost ie dan ook naar!.
wil je echt een lichte leuke kast (en heb je geld teveel):
Die Lian-Li kasten zijn best leuk.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 19-08 19:39
ah AOpen heeft pas een nieuwe midi case uitgebracht, mischien snel weer een full tower.

die Lian's zijn toch allemaal midi towers?

• bolsonnn
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-08 19:12

bolsonnn

Sjef du ski

Op dinsdag 25 september 2001 19:01 schreef ecteinascidin het volgende:

Ik vind het geval bijzonder veel herrie maken, dus wachten op verbeteringen kan zowiezo geen kwaad IMHO.
Dan heb je netzo als ik een verkeerde voedign meegekregen. Er is een masaale productiefout geweest waardoor de "noisekiller" niet goed werkte. Ik heb aopen gebeld en wat gefaxt en ik kreeg een nieuwe. Lekker slim van aopen, gaven ze me weer zo'n loze herriemakende voeding. |:(
Maarja, uiteindelijk emt mn dealer geregeld. Maar in principe kan je het met aopen regelen. Verder is het een SUPER kasT!!! :9~

De ikwileennieuwenogbetereenrelaxterePChebbende

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08 16:22

SmidsY

hallo!?.............

Ik zou het niet doen, hij ziet er goed uit, maar de zijpanelen gaan er ontzettend Kilo Utrecht Tango af.
Ik zou een Inwin Q500 nemen (bigtower 300W) erg ruim
vanbinnen en makkelijk te demonteren

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

Pagina: 1