Toon posts:

Flash op dit forum?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet mogelijk voor dit (w&g) forum de [flash][/flash] opties van het ubb forum aan te zetten?
Lijkt mij handig dat mensen in een oogopslag dingen kunnen zien?

B.

• rickmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

rickmans

twittert

wat zijn deze opties dan en wat doen zij??

Don't mind Rick

Verwijderd

Topicstarter
Dat geeft de mogelijkheid om flash files van een bepaald restricted formaat plaatsen op het forum.

B.

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? mist die mogelijkheid helemaal niet.

want deze optie kan zo makkelijk misbruikt worden. Een link plaatsen voldoet bijna in alle gevallen.

"You're only as good, as what you did last week."

• rickmans
  • Niet online

rickmans

twittert

ja ik denk dat we dat best kunnen missen :)
* rickmans mist eerder de pr0n opties in dit forum >:)

Don't mind Rick

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-07 15:18

Tim

en het is geen ubb..

Verwijderd

als het op were here kan kan het hier ook, en ow wat kijk ik uit naar de post hier je actionscript probeersels topics enzo.

/me iz het 100% eens met B-Top

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Tja ik twijfel een beetje; ik ben erg bang dat er misbruik van gemaakt gaat worden....volgens mij volstaat een link in de meeste gevallen wel.

Ik zou graag wat meer argumenten horen.

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
is het eigenlijk wel technisch mogelijk?

ik heb zelf nog weinig met flash gewerkte maar het is een stuk meer code dan alleen [img]$img[/img]

altijd als ik flash invoer moet ik een lap code kopieëren!

Verwijderd

Maar hoe lossen ze deze problemen dan op op Were Here, dat zijn toch ook gewoon swfjes

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 19-09 18:12

Tim Schuhmacher

abasios

Loop je ook nog de kans dat (onwetende?) mensen hele intro's van 1 mb met full stereo sounds je internetverbindinkje willen doorjagen. (en elke keer weer, als je de reacties wil volgen)

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 20:47 schreef McVirusS het volgende:
Tja ik twijfel een beetje; ik ben erg bang dat er misbruik van gemaakt gaat worden....volgens mij volstaat een link in de meeste gevallen wel.

Ik zou graag wat meer argumenten horen.
Je kunt toch gewoon als veiligheidsmaatregelen nemen dat als iemand een url of geluid in een stukje flash put, dat hij dan te horen krijgt dat hij het snel moet veranderen en anders een waarschuwing of een ban? of gaat dat niet zo simpel, want lijkt me echt een leuke xtra dimensie aan t forum [swf][/swf] ... :)

Verwijderd

ga je naar www.were-here.com ... daar kan het wel :Y)

• Thijsmans
  • Laatst online: 09:34

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Hmm... Waarom wel flash en geen HTML? Laten we er niet eens over nadenken!
:7

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Op 02-17-2000 08:43 PM schreef WebStyles 55% Bitch Moderator op were here het volgende:
Instructions: Flash Signatures

You can now use the new SWF UBB Code to insert SWF movies into your signature easily. Just follow the example below.

[swf width=100 height=20]http://www.yourdomain.com/yourmovie.swf[/swf]

The URL in the middle should be the address to your movie, note that the http:// portion of the URL is REQUIRED for the [swf] Code. Replace the width and height values shown to match those of your movie, please note that they must appear in the order shown (width first, height second) for the [swf] Code to work correctly. Also note that in all the parameters the [swf] Code takes are REQUIRED and should NOT include quotation marks.

If you want your signature to be a link to your home page, make an invisible button (a button with only the hit state defined) and put it over top of your movie. Then put the following Get URL action in the button:

Get URL ("http://yourdomain.com", window="_blank")

A Very Important Note

Please be respectful of the users of this board regarding the size (dimension-wise and kilobyte-wise) of your signature. It can make browsing (and printing) posts very difficult when signatures are huge. Please try to keep your signature under 50 pixels tall and under 20 kb in size. Audio is not allowed under any circumstances. If in doubt, feel free to drop me or Aaron an email to ask if your signature is ok. Thanks.
Denk gooi er eens een bericht van hun tegenaan, zou hier duz ook moeten kunnen

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 23:18
(jarig!)
Op dinsdag 25 september 2001 22:35 schreef Prammenhanger het volgende:
Hmm... Waarom wel flash en geen HTML? Laten we er niet eens over nadenken!
:7
HTML = mod's only

anders gaat iedereen lopen k#tten met <h1>super grote tekst</h1> en irrirantje <marqueetjes> |:(

daarom geen HTML denk ik

en ik mis flash ook niet echt
een linkje is zat

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 19:23 schreef Seraph het volgende:
als het op were here kan kan het hier ook, en ow wat kijk ik uit naar de post hier je actionscript probeersels topics enzo.
...
ik kan het fout hebben natuurlijk maar volgens mij zie ik liever geen topic met 10 (of meer) actionscripts per pagina ivm laadtijd. verder ben ook ik bang dat er misbruik van wordt gemaakt (zelfde verhaal als het uitzetten van html))

Verwijderd

naja, zoals miel99 al post, hoe het op were-here wordt aangepakt, volgens mij moet dat hier ook kunnen... k blijf erbij dat ik denk dat het erg tof is als het gebeurt... :)

• Obi
  • Laatst online: 03-09 16:58

Obi

Op dinsdag 25 september 2001 22:45 schreef SWINX het volgende:

[..]

HTML = mod's only

anders gaat iedereen lopen k#tten met <h1>super grote tekst</h1> en irrirantje <marqueetjes> |:(

daarom geen HTML denk ik
Meer om de </table> geintjes tegen te gaan denk ik.... Als je echt wilt kun je nu ook met anim-gifjes erg grote tekst laten scrollen...

Ben ik nog steeds van mening dat members met een onberispelijke reputatie en al een lange tijd op het board gewoon HTML rechten moeten krijgen, bij die groep acht ik de kans op misbruik zeer minimaal. (en ja, ik doel ook op mezelf :P )
Het gemak van de mogelijkheid tot HTML is erg groot.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 00:11 schreef Obi het volgende:

Ben ik nog steeds van mening dat members met een onberispelijke reputatie en al een lange tijd op het board gewoon HTML rechten moeten krijgen, bij die groep acht ik de kans op misbruik zeer minimaal. (en ja, ik doel ook op mezelf :P )
Het gemak van de mogelijkheid tot HTML is erg groot.
Nou, IDD, ik denk dat de vaste 'proven' gasten zoiets toch wel zouden moeten krijgen.

Aan de andere kant begrijp ik de angst voor 'klote-content' wel, en ja, met .swfjes kan je dan veel kanten op.
Toch gaat het idd op borden als were-here goed....
Het lijkt mij het zelfde(doch mischien linker) als de [img's], ook hier kunnnen mensen misbruik van maken....

Mischien was het een wat naief voorstel, maar ik hoop dat er nog wel ideen loskomen...
De fotosoep gasten hier kunnen ook gewoon hun img's plaatsen, en het is niet zo dat hier nou elke week pr0n op dit bord te zien is.

Overigens heb ik wel een ideetje om de swf content te restricten: gewoon alles op 'stop' in de embed?

B-top
Pagina: 1