Toon posts:

MediaDet.exe error bij SB-live

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Bij het installeren van de software (Liveware)voor SBLive 5.1 DE krijg ik een mediadet.exe error.
Al ik later playcenter 2 opstart krijg ik een foutmelding com-object van digitaleaudio kan niet worden geinitialiseerd.
Wie weet waardoor dit komt en weet een oplossing hiervoor :'(

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 25 september 2001 17:59 schreef A.Rupp het volgende:

Wie weet waardoor dit komt en weet een oplossing hiervoor :'(
Komt door creative.
Oplossing: NIet istalleren.

Verwijderd

Topicstarter
HeHe...daar hebben we wat aan...en nu iemand met een serieuze oplossing :(

Verwijderd

Topicstarter
Hallo zeg,
Ik ben toch zeker niet de enigste die een CB-Live 5.1 heeft met dit probleem, of weet gewoon niemand een oplossing ?

• JJay
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09-2018

JJay

Hit me!

Tjah, its Windows, en dat werkt soms 'gewoon' niet.. en dan is het tijd om de standaard ik-weet-niet-waarom-maar-het-helpt-wel procedure te volgen.. Machine rebooten, software reinstallen, windows reinstallen (in die volgorde, na ieder stap checken of het dan wél werkt ..)
Als je daar geen zin in hebt.. learn2live with it, thats windows! :'(

Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op woensdag 26 september 2001 16:13 schreef JJay het volgende:
Tjah, its Windows, en dat werkt soms 'gewoon' niet.. en dan is het tijd om de standaard ik-weet-niet-waarom-maar-het-helpt-wel procedure te volgen.. Machine rebooten, software reinstallen, windows reinstallen (in die volgorde, na ieder stap checken of het dan wél werkt ..)
Als je daar geen zin in hebt.. learn2live with it, thats windows! :'(
Met alle respect en een topic of 180 (minimaal) als "bewijs" denk ik dat het meer een creative probleem is ;)

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• JJay

JJay

Hit me!

Op woensdag 26 september 2001 16:16 schreef Baklap het volgende:

[..]

Met alle respect en een topic of 180 (minimaal) als "bewijs" denk ik dat het meer een creative probleem is ;)
Ook goed, dan wordt het antwoord: Gebruik de standaard GoT-method

Hardcore-Networking-Wannabe's© | Artistiek? Jahoor! ik kan heel goed MRTG-grafiekjes kleuren

Verwijderd

Topicstarter
Ja hier hebben we wat aan ... NIET DUS !!

• JJay

JJay

Hit me!

Met alle respect, maar als je naar aanleiding van deze reacties geen oplossing weet te bedenken kun je m.i. beter over het aanschaffen van een Mac gaan denken? :P

Pagina: 1