Is dit een goeie combo

Pagina: 1
Acties:

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21
Zoals in onderaan al wel te lezen is ben ik bezig met het bouwen van mijn nieuwe pc. Nu heb ik alles zon beejte al behalve de videokaart.

Alleen na veel Got search ben ik er nog nie uit wat ik wil hebben. Komt, mijn oog is gevallen op een goedkope geforce 2 gts PRo. Deze is echter van het merk Chaintech en daarom vraag ik u, mede tweakers of dit een goed kaartje is. De specs zijn opzich hetzelfde als een leadtek ofzo, maar haalt ie het in de praktijk ook???
Enne werkt ie goed samen met een ECS K7S5A, niet dat ik straks een onmundig onstabiel pceetje krijg.

Ik hoop dat iemand me wat duidleijke info kan geven, aangezien mijn budget niet meer zo groot is na aanschaf van de nieuwe onderdelen... Enne please geen slotje en doorverwijzen na het grote videokaartkoop topic, want dat werkt naar mijn mening bijna tot totaal niet.

<offtopic>
Damm wat typt mijn nieuwe toetsenbord fijn :) :)*D
</offtopic>

• kamphuis
  • Niet online
wat zijn je specs???

ik zie het al sorry

ik zou zeggen neem een asus altijd goed

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
Ze draaien allemaal met de reference drivers, dus maakt de kaartenmaker niet zoveel uit, toch?

• koentjuh
  • Laatst online: 23:21
hmmz....duzz maakt volgens jullie niet veel uit.. IK ken het merk Chaintech nl helemaal niet duzz denk ff hiero vragen wat de ervaring met dit merk is, allen aan de search te zien gisteren heeft ook hier bijna niemand zon kaartje

Koen

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Het merk maakt nouwelijks uit. Want ze houden zich toch allemaal aan het Nvidia design.
Het enige waar je naar kunt kijken is hoeveel NS het geheugen is (als je wilt overklokken is dat wel interessant)
Voor de rest zou ik niet weten waarom je een Asus zou kopen, tenzij je erg prijs stelt op alle extra frutsels die je erbij krijgt.

Geen inspiratie

• Skar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-02 17:03
'k ken Chaintech wel... maar dan alleen van Moederborden...
Dus weet niet of een videokaart van hun goed is...

Hardware: MSI B450M Mortar Max | AMD Ryzen 5 3600 | 16 GB RAM | MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X

Pagina: 1