ja. en tot 1,4 Mhz. maar ook de palomino gaat er op passen.
Verwijderd
Met de nieuwste bios (v1.6) tot 1.7GHz <<-- Palomino dus, lukt dus wel
.
FF linkje voor je zoeken, heb toch nix te doen op werk.
En hier issie dan, de link naar die bios updates. De rest kun je nu zelf wel vinden.
FF linkje voor je zoeken, heb toch nix te doen op werk.
En hier issie dan, de link naar die bios updates. De rest kun je nu zelf wel vinden.
ja dat past 
heb het hier ook draaien, en het gaat lekker
tot hoe ver
geen idee, daar kijk ik pas naar als het echt nodig is
heb het hier ook draaien, en het gaat lekker
tot hoe ver
geen idee, daar kijk ik pas naar als het echt nodig is
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
GHz neem ik aan ???Op dinsdag 25 september 2001 17:46 schreef Ragger het volgende:
ja. en tot 1,4 Mhz. maar ook de palomino gaat er op passen.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
euh, nee ... kHzOp dinsdag 25 september 2001 17:47 schreef limoentje het volgende:
[..]
GHz neem ik aan ???
dde mijne draait rocksolid op 1533MHz op mijn MSI K7T 266 plankie. No probs at all
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
De maximale multiplier is nu 15x en de max FSB is 138, daarna gaat de USB controller zeiken, maar deze kun je uitschakelen en dan kun je nog verder
Waarom worden er toch zowat elke dag weer van dit soort vragen gesteld? Naar mijn weten passen álle 133Mhz Thunderbirds die uit zijn op álle socket A moederborden die een 133MHz FSB ondersteunen. Noem mij er eens één die op dat gebied achterloopt met zijn BIOSes? En zeker bij merken als MSI, Asus of Abit hoef je je daar écht niet druk over te maken.
Ik stel dus voor om dit soort draadjes voortaan te sluiten.
Ik stel dus voor om dit soort draadjes voortaan te sluiten.
"I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy."
Pagina: 1