Toon posts:

Welke seti proggies kan ik het beste gebruiken??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik op dit moment de gewone screensaver versie,maar dat schiet naar mijn gevoel niet erg op.
Ik weet dat er proggies zijn die b.v tekst based zijn,maar zijn die b.v ook sneller oid???

(en wat hebben die buffer programmatjes als voordeel?????)

• jesternl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-05-2022

jesternl

MafiaScum

Ja de command line versie is inderdaad wat sneller, to ongeveer tien procent. Als je het combineert met bijv. Setispy kan je nog steeds gewoon de voortgang zien.
Bufferprogramma's als SetiDriver zijn handig voor wanneer de seti site uit de lucht is (Gebeurt niet echt vaak, alhoewel de laatsate twee weken twee keer) Je een voorrad WU's hebt.

Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

ik gebruik SetiHide :)
da's dus in combinatie met de CLI-versie (dus lekker snel) en met setihide kun je een vooraadje houden (eventueel ook sparen :P) en je kunt de voortgang etc. zien :+

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

Ik gebruik Seti Queue, Seti Spy en Seti_Service. Die combinatie werkt perfect voor mij. Ik heb geen omkijken naar de clients en ze lopen altijd. Bovendien kan ik ze vanuit de hele wereld monitoren (check http://www.achappey.nl maar eens).

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust