Op dinsdag 25 september 2001 22:47 schreef Flat© het volgende:
HIJ'S VET!!!
heb je ook die nummers zelf gemaakt man? die kunnen wat mij betreft zo op white-label uitkomen, en ik zou ze nog kopen ook.
deze gaat (met jouw toestemming natuurlijk) op CD, wil 'm graag aan wat mensen laten horen!
echt lekkere muziek hoor, ik vraag me trouwens wel af of het nodig is deze muziek te mixen. volgens mij zijn ze allemaal "sterk" genoeg om ze los achter elkaar te zetten.
nog een tipje: iets meer hoge tonen ofzo, klinkt een klein beetje mat.
bedankt

je mag em best op cd zetten, graag zelfs! zou ik wel ff wachten tot de hele mix af is trouwens (dat zal ik ook wel ff posten)
de hoge tonen zijn idd een beetje onduidelijk, maar ik denk dat dat door de mp3 encoder komt, zal volgende keer even een andere proberen.
Op dinsdag 25 september 2001 23:12 schreef man-o-script het volgende:
[..] (over stereo)
klopt, ik denk dat dat met een tracker ook niet al te eenvoudig is
heb hem net ook geluisterd! erg vet or!
alleen vind ik het 3e(? niet zeker) nummer een beetje 22Khz klinken eerlijk gezegd, tenminste de (break)beats dan...
en het vrouwenstemmetje aan het begin mag wat delay/reverb over
verder kan het van mij ook zo geperst worden,
valt weinig op aan te merken...
tnx voor het commentaar

en Bigs, stereo is heel makkelijk wat breder te maken, zal ik ook ff doen.
man-o-script: ik weet niet pcies welk vrouwenstemmetje je bedoeld, kan me niet herinneren dat ik zoiets er in heb gestopt (tis de bier he

), op welke minuut is dat?
Op woensdag 26 september 2001 09:45 schreef Wouter17 het volgende:
Ik raad aan om Reason te gaan gebruiken.
Van de makers van Rebirth.
Ik gebruikte ook een hele tijd Madtracker, maar als je Reason hebt geprobeerd wil je niks anders meer!
Tis wel ff wennen met sequencer enzo

Jah inderdaad, ik heb een tijdje de demo gebruikt, maar de volledige versie is zo DUUR!
Fruityloops vond ik ook wel leuk trouwens, is ook wat goedkoper... maar ik blijf voorlopig toch nog maar ff tracken, vind ik toch het duidelijxt en fijnst
Ik ga dus weer posten alstie af is, tips over het geluid zijn nog altijd welkom!