Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Die gratis dns servers zijn voor subdomains met meestal dynamische ip's. Wat jij wil is gewoon een permanent domain op een bepaald ip. En ja, hun zullen behalve het registreren van het domein ook de dns server moeten instellen om te wijzen naar jullie ip.
(let op je kunt verschillende verwijzinginen hebben zoals:
A voor het echte adres zoals www.domein.nl
MX voor de server die de mail van www.domein.nl
afhandeld etc.)
afhandeld etc.)
Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x
try www.joker.com evt. in combinatie met www.zoneedit.com
Verder is AsHosting nou niet meer echt een pary die flexibel en snel op mails reageert.
Verder is AsHosting nou niet meer echt een pary die flexibel en snel op mails reageert.
Maar ASHosting in nederlands, dus dat gaat zonder creditcard.. die hebben we namelijk niet..Op dinsdag 25 september 2001 19:21 schreef HGM het volgende:
...
Ik gebruik nu granitecanyon in combinatie met www.dhs.org. We hebben gewoon een vast ip. Maar in plaats van domein.dhs.org willen we nu dus gewoon domein.comOp dinsdag 25 september 2001 18:45 schreef qless het volgende:
Die gratis dns servers zijn voor subdomains met meestal dynamische ip's. Wat jij wil is gewoon een permanent domain op een bepaald ip. En ja, hun zullen behalve het registreren van het domein ook de dns server moeten instellen om te wijzen naar jullie ip.
afhandeld etc.)
Hoe gaat dit in zijn werk?