Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
Verwijderd
Ik heb zelf een Pioneer die me goed bevalt, het is een Pioneer DVD-116. Ik raad je geen AOpen aan, daar heb ik alleen maar slechte verhalen over gehoord. (Misschien heb je daar nu zelf ook wel slechte ervaringen mee.)
daar heb ik nu behoorlijk de pest an (aan die aopen) Gigantisch haperent beeld soms! (nee licht niet aan systeem, heb athlon 1100, maar der zit een RealMagi HW+ kaartje in, met goede drivers) Hij heeft het een hele poos gewoon supergoed gedaan, maar nu flipt ie dus!
Pioneer dus, okee!
Pioneer dus, okee!
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output - 48kWh LiFePo4 op 15kVa Victron systeem
pioneer 106-S hier sinds vorige week. Goeie verhalen over gehoord! Weet alleen dat íe met 'mn CD's supersnel is, heb nog geen DVD erin gehad
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik heb ook een 106-s van pioneer en het is een prima ding!
Alles werkt super snel zoals normale cd-roms en zeer snelle dvd's.
Bijna geen geluid.
Ik zou hem je aanraden.
Suc6
Alles werkt super snel zoals normale cd-roms en zeer snelle dvd's.
Bijna geen geluid.
Ik zou hem je aanraden.
Suc6
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Verwijderd
misschien heb je hier wat aan. http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=89
Heb zelf een Toshiba sdm 1502 en ben daar erg tevreden mee. Snel, weinig geluid en compatible met clone cd. En leest zonder problemen de cds van ietwat slechtere kwaliteit.
Heb zelf een Toshiba sdm 1502 en ben daar erg tevreden mee. Snel, weinig geluid en compatible met clone cd. En leest zonder problemen de cds van ietwat slechtere kwaliteit.
Ik heb de Aopen dvd 1640 pro en die werkt gewoon perfect. Maar aopens hebben over het algemeen hetzelfde binnenwerk als pioneers.
Wat ik las was dat de liteon 16-48 als beste uit de test kwam, en die dingen zijn nog es supergoedkoop ook.
Wat ik las was dat de liteon 16-48 als beste uit de test kwam, en die dingen zijn nog es supergoedkoop ook.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
neem idd een Pioneer 105S/SZ of 106S. ze zijn allebei erg snel met lezen. lezen ook tot nu toe alle cdtjes. ennuh gah niet zijken over geluid want daar hebbie alleen last van als je een cd-rom afspeelt, niet bij dvd's.
de 106S heeft weer iets moois dat ie op ata66 aansluitbaar is. als je me niet gelooft kijk maar op pioneer.nl
de 106S heeft weer iets moois dat ie op ata66 aansluitbaar is. als je me niet gelooft kijk maar op pioneer.nl
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Pagina: 1