20*350ZO45°
Het is inderdaad vaag, maar OSOB is de nieuwste. Hij geeft dat soort dingen overigens zelf aan: flashen met hetzelfde of een ouder BIOS is niet mogenlijk.
Als je trouwens een time-out krijgt aan het eind van de flash (wat mij gebeurde, ondanks dat alle applicaties dicht waren en ik niets deed...) is er waarschijnlijk niets aan de hand. Bij mij functioneerde alles gewoon nog, maar toch schrok ik wel even...
Als je trouwens een time-out krijgt aan het eind van de flash (wat mij gebeurde, ondanks dat alle applicaties dicht waren en ik niets deed...) is er waarschijnlijk niets aan de hand. Bij mij functioneerde alles gewoon nog, maar toch schrok ik wel even...
Ik had hem gisteren al geflashed omdat ik wel dacht dat dit een nieuwere was omdat het opliep van OS05 naar S09 naar S0B. Ik dacht ook wel dat het programma wel optilt zou gaan als ik een nieuwere had willen overschrijven.Op dinsdag 25 september 2001 23:56 schreef JRTB het volgende:
Het is inderdaad vaag, maar OSOB is de nieuwste. Hij geeft dat soort dingen overigens zelf aan: flashen met hetzelfde of een ouder BIOS is niet mogenlijk.
20*350ZO45°
Best leuk dat je die brander hebt. Ik wil precies dezelfde maar ik kan alleen de Lite-on LTR-16101B vinden. En ik wil de Lite-on LTR-16102B hebben. Hoe kom ik hieraan??? Kan iemand mij dit vertellen???
Bij SPAM kan je hem gewoon bestellen hoor! Ookal staat er dat het de 101 is, je krijgt gewoon een 102. Ik heb de laatste 3 weken 3 van deze drives besteld (waarvan de laatste vandaag binnenkwam) en het zijn allemaal 102's. Je kan ook bij dat bedrijf tydens het bestellen in het xtra vakje zetten dat je graag een 102B wilt hebben en dus géén 101B. Succes...
20*350ZO45°