[delphi] JPG openen, rotaten, resizen en saven...

Pagina: 1
Acties:

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
Wat voor component kan ik daarvoor gebruiken? met Timage lukt het nie. Ik heb al gekeken. Hier op GoT is het wel een vent gelukt, maar die heeft zijn email niet in zijn profile staan... dusch...

Ik probeer nl. een proggie te schrijven, om fotos van mijn digitale camera automatisch te bewerken....

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 13:51

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Als je om het component vraagt lijkt me dit meer een 'script-request', als je zelf zo'n component wilt schrijven help ik je graag!

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Topicstarter
er zal toch wel standaard zo'n componentje in zitten?

het zijn nie bepaald de zwaarste grafische taken...

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 13:51

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Zoek eens in de handleiding naar 'transformaties'. Dat is namelijk het juiste zoekwoord :)

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• jopiek
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 19:56

jopiek

Tja... 'ns ff denken.

Op dinsdag 25 september 2001 17:11 schreef Dirk-Jan het volgende:
Wat voor component kan ik daarvoor gebruiken? met Timage lukt het nie. Ik heb al gekeken. Hier op GoT is het wel een vent gelukt, maar die heeft zijn email niet in zijn profile staan... dusch...

Ik probeer nl. een proggie te schrijven, om fotos van mijn digitale camera automatisch te bewerken....
kijk op efg's delphi pages... (te vinden in google) hier staan allerlei van zulke dingen...

Cogito Ergo Credo

• Alarmnummer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-07-2024

Alarmnummer

-= Tja =-

Een plaatje onder delphi roteren is vrij eenvoudig. Je laad hem in en je kantelt je monitor en het scalen is ook niet zo lastig. Je gaat gewoon dichter bij of verder van je monitor zitten :P
Pagina: 1