Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Als je om het component vraagt lijkt me dit meer een 'script-request', als je zelf zo'n component wilt schrijven help ik je graag!
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
er zal toch wel standaard zo'n componentje in zitten?
het zijn nie bepaald de zwaarste grafische taken...
het zijn nie bepaald de zwaarste grafische taken...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Zoek eens in de handleiding naar 'transformaties'. Dat is namelijk het juiste zoekwoord
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
kijk op efg's delphi pages... (te vinden in google) hier staan allerlei van zulke dingen...Op dinsdag 25 september 2001 17:11 schreef Dirk-Jan het volgende:
Wat voor component kan ik daarvoor gebruiken? met Timage lukt het nie. Ik heb al gekeken. Hier op GoT is het wel een vent gelukt, maar die heeft zijn email niet in zijn profile staan... dusch...
Ik probeer nl. een proggie te schrijven, om fotos van mijn digitale camera automatisch te bewerken....
Cogito Ergo Credo
Een plaatje onder delphi roteren is vrij eenvoudig. Je laad hem in en je kantelt je monitor en het scalen is ook niet zo lastig. Je gaat gewoon dichter bij of verder van je monitor zitten
Pagina: 1