Toon posts:

Games like larry en sam&max

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet hoe het komt, maar tegenwoordig zijn er geen games meer al Larry en Sam&Max...Vind ik echt jammer want het wat toch altijd wel vet..Tegenwoordig heb je alleen nog maar 3d shooters en RTS games.

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
police quest 1 + 2 :P

Verwijderd

day of the tentacle

Verwijderd

space quest...ik heb toen de hele serie op cd gekocht...speeld alleen niet goed op een PIII :D

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10-2025
en Grim Fandago dan?
Monkey Island series

dat soort spellen zijn de nieuwe generatie adventures

Verwijderd

Simon the Sorceror

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

aargh Monkey Island en Broken Sword roeleren...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• TheDjasp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

TheDjasp

het wordt toch niks

Heb laatst nog het laatste deel van Larry in de uitverkoop op de kop weten te tikken, erg leuk. (En met een Adult-easteregg erin :) )

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• maikel
  • Laatst online: 09-02 13:28
Op dinsdag 25 september 2001 17:32 schreef TheDjasp het volgende:
Heb laatst nog het laatste deel van Larry in de uitverkoop op de kop weten te tikken, erg leuk. (En met een Adult-easteregg erin :) )
Adult Easteregg ??
Daar weet ik niks van !
Maar hij is wel tof !
Heb jij ook het geurkaartje erbij ? :)

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:28

Flexx

This side up

Full Throttle

Verwijderd

Topicstarter
kent iemand Woodruff (& The Schnibble of Azimuth)

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 17:38 schreef maikel het volgende:

[..]

Adult Easteregg ??
Daar weet ik niks van !
Maar hij is wel tof !
Heb jij ook het geurkaartje erbij ? :)
ja idd easteregg?

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op woensdag 26 september 2001 16:08 schreef DarKHunteR het volgende:
kent iemand Woodruff (& The Schnibble of Azimuth)
ja de demo, heb ik nog vet mee gelachen :) (alleen die naam al)

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 26 september 2001 16:17 schreef ViperGTS het volgende:

[..]

ja de demo, heb ik nog vet mee gelachen :) (alleen die naam al)
ik zoek dat spel dus...weet iemand waar ik m kan "kopen" of meer info over kan krijgen.

Verwijderd

Is er niet net een nieuw deel uit van Monkey Island? zou dat dan het 4e deel zijn? Speelde het 3e plezier met veel plezier.

Sanitarium is ook een spel, wat een beetje in die lijn ligt, vond ik wel leuk :)

Verwijderd

Is Escape from Monkey Island niet deel 4???

Verwijderd

Ja, klopt, heb het ff opgezocht. Was er niet nog een nieuwere uit, zag er laatst een volgens mij op een of andere gamessite.

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
Op woensdag 26 september 2001 16:51 schreef Vulcano het volgende:
Is Escape from Monkey Island niet deel 4???
ja, maar het 4e deel is een aanfluiting voor de andere 3 delen. 2 blijft mijn favoriet. damn dat spel had pas sfeer.

Ik heb met dat spel hele avonden achter de p1-120 van mijn pa gezeten en me compleet gelukkig gevoeld tijdens het spelen ervan. Als ik de muziek weer hoor, moet ik bijna janken... :)

Verwijderd

Hier staan oude spellen op, en zijn gratis te downloaden (Abandonware): http://www.freeoldies.com

• Noedelsupke
Op woensdag 26 september 2001 17:02 schreef daFubar het volgende:

[..]

ja, maar het 4e deel is een aanfluiting voor de andere 3 delen. 2 blijft mijn favoriet. damn dat spel had pas sfeer.

Ik heb met dat spel hele avonden achter de p1-120 van mijn pa gezeten en me compleet gelukkig gevoeld tijdens het spelen ervan. Als ik de muziek weer hoor, moet ik bijna janken... :)
Monkey Island 2 op een P1???? ik heb dat spel nog uitgespeeld op mn 386 :P was mn eerste adventure ooit, ik kon amper engels toen maar wat heb ik van dat spel genoten....beste adventure tot nu toe IMO :)

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
Op woensdag 26 september 2001 17:02 schreef daFubar het volgende:

[..]

ow is 4 echt minder ;(

heb het hier liggen, maar nog niet aan begonnen

edit: dat had dus ook in 1 reply gepast |:(

ik ben zelf nog altijd op zoek naar het spel 'Nightlong: a shadow conspiracy', ooit demo van gehad en dat was supercool, maar nergens meer te vinden dat spel ;(

PIII 800@804 Mhz

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-02 08:25
misschien zou je Mystery of the Druids eens moeten proberen. Is wel ok adventure eigenlijk. Laats uitgespeeld maar het blijft boeiend tot het laatst!

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

• Hoicks
  • Laatst online: 13:43

Hoicks

Techno!

Op dinsdag 25 september 2001 17:56 schreef Flexx het volgende:
Full Throttle
Yes! die rulet echt bigtime! :)

'You know what looks better on your face??! THE BAR!' >:)

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-02 14:03

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Toonstruck, Maniac Mansion en Day Of The Tentacle heb ik ook nog veel plezier (en ergernis :D) aan beleefd..
Maar Larry staat bij mij echt met stip op 1 :+

Verwijderd

Topicstarter
misschien een beetje offtopic, maar kent iemand nog cartoons? Daar heb ik echt Véél ranzige tekenfilmpjes mee gemaakt.. :P was echt vet

• Yukkie
  • Laatst online: 14:55

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Op donderdag 27 september 2001 09:23 schreef DarKHunteR het volgende:
misschien een beetje offtopic, maar kent iemand nog cartoons? Daar heb ik echt Véél ranzige tekenfilmpjes mee gemaakt.. :P was echt vet
JAH! dat heb ik ook nog gespeeld, dat was echt super suf! haha maar wel kewl, met van die trieste muziekjes enzo :P

We've got that ring of confidence

• maikel
Inderdaad ! Echt cool !

Ik heb Monkey Island 4 laatst uitgespeeld en ik moet zeggen dat ie ook erg leuk is hoor.
Het is nu wel in 3D, maar dat deed niks af aan het speelplezier. De humor is ook goed.

• Fire69
  • Laatst online: 20:10
Op woensdag 26 september 2001 16:16 schreef Nosfer@tu het volgende:

[..]

ja idd easteregg?
De easter-egg zijn inderdaad wel cool.
Moet je opletten dat je ergens weggestoken een eitje ziet, als je der op klikt doet die een dansje. :P
Je moet er denk ik 11 of 13 of zow vinden in het ganse spel, dan krijg je op het einde een "extratje" :o

• maikel
Dat zijn toch die dildo's ??
Ik heb overigens wel ergens ook eitjes gezien, maar echt 'adult' vond ik ze niet hoor.
Ik kan me ook niet meer precies herinneren wat je dan kreeg, maar ik heb in Larry nooit echte sex gezien, altijd suggestief. (maar wel leuk) :)

Verwijderd

Topicstarter
jah, bij larry was het altijd zo dat je dacht ja nu komt er sex...maar dan op het laatst toch weer niet :)

• urk_forever
  • Laatst online: 04-02 17:31
damn larry was echt gaaf, ik heb als eerste larry 7 gespeeld en die was echt leuk. later heb ik nog eens larry 3 of zo ergens gedownload. dat was ook heel leuk. een beetje met tekst erin enzo.

Hail to the king baby!

• TheDjasp
  • Laatst online: 08-01 11:17

TheDjasp

het wordt toch niks

Mmm... mijn formulering was wellicht iets te zwaar voor wat je te zien kreeg. :)

Eigenlijk was het enige wat gebeurde dat de borsten van de dames niet meer bedekt waren achter strategisch geplaatste palmbomen en stapels boeken ensow. Geen bever-schoten ofzo.

Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook

• maikel
Oh ja !
Nu je het zegt kan ik het me inderdaad herinneren ja.

Bij Larry 6 kreeg ie op het eind ook een meid (die 'm in deel 7 op het bed vastbind waarna de hotelkamer in de fik vliegt). Maar toen kreeg je ipv sex een stel filmpjes: trein die steeds voor- en achteruit reed, bloemen die open en dicht gaan, etc. :)

De namen van die meiden zijn ook altijd lachen: Dewmi Moore, Captain Thyghs, etc. :)
En bij Larry 7 ook de extra features: geur-kaartje, je eigen foto in het spel en je eigen dialogen.
Die foto is erg droog: klop je op een deur, zie je ineens je eigen kop achter het raampje komen. :)
En een vrouw op de achtergrond roept dat je gauw terug moet komen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of er ooit nog een larry 8 komt? Ik denk het niet, maar hoop het wel.

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:24

WoutF

Hoofdredacteur
Op donderdag 27 september 2001 16:55 schreef DarKHunteR het volgende:
Weet iemand of er ooit nog een larry 8 komt? Ik denk het niet, maar hoop het wel.
Jammergenoeg niet.

Al Lowe, de geestelijke vader van Larry, is ontslagen bij Sierra en Sierra heeft nog steeds rechten op Larry....

• Noedelsupke
Op donderdag 27 september 2001 01:42 schreef party42 het volgende:
misschien zou je Mystery of the Druids eens moeten proberen. Is wel ok adventure eigenlijk. Laats uitgespeeld maar het blijft boeiend tot het laatst!
heb ik nu de 2 demo's van...... is het echte spel net zo getekend??? vind het een beetje blokkerig af en toe, had mooier gekund.....maar aan de demo te merken is het wel weer een echte ouderwetse adventure :P

PIII 800@804 Mhz

Pagina: 1