Programmer - an organism that turns coffee into software.
Je kan gebruik maken van foreach, maar ik vraag me af of je dit bedoelt. Met foreach kan je over een aantal knopen een transformatie toepassen. Vaak is het echter beter om de recursieve aard van XSL te gebruiken.LuCarD: Is het mogelijk om binnen een XSL-sheet een loop te maken?
Ik begrijp niet helemaal wat je wilt bereiken...Nu wil aan de hand van de LEVEL een . laten zien....
Yep, freak007 was zo vriendelijk dit pas even voor te doen... Volgens mij in [PHP] Vervangen!. ff kijken...Is het mogelijk om met PHP xsl en xml samen te voegen aan de server kant?
Edit: kannie vinden... Maar dit topic zal vast wel de aandacht trekken
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Ja, er zit een module bij php die XSL style sheets kan parsen, genaamd: sablotron.
Manual, XSLT
Leuk, maar ik vind de snelheid nogal laag om XML files dmv XSL om te zetten naar HTML.
En over je foreach, heb je al op w3.org gekeken naar de RFC van XSL?
Manual, XSLT
Leuk, maar ik vind de snelheid nogal laag om XML files dmv XSL om te zetten naar HTML.
En over je foreach, heb je al op w3.org gekeken naar de RFC van XSL?
>> Signature?
Ik heb pas een Servlet geschreven (in Java dus) die met behulp van JAXP+Xalan en JAXP+Xerces een XML document transformeerde + valideerde. Validatie (tegen een XML Schema) duurde enkele honderderden (!
) milli-seconden. De transformatie duurde slechts enkele milli-seconden!
Heeft iemand tests van die PHP implementatie?
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Rustig, ik ben hier niet helemaal 24 uur per dagOp dinsdag 25 september 2001 17:49 schreef mbravenboer het volgende:
Ik heb zelf voor Web-Con/.. een paar tutorial geschreven hoe je met XSLT kan uitvoren op een XML m.b.v. PHP: http://130.89.202.141/tutorial/php_xslt.html. Enjoy it.
en of het erg vertragend werkt weet ik niet. Ik ben met een project bezig, waarmee de hele output met XSLT gebeurt en de XML real-time met DOMXML wordt gemaakt. Het gaat supersnel, maar ja wat wil je als ik in m'n eentje bezig ben op een dual P3 1GHz met 1Gig geheugen.
Ja hallo, wat we hebben we daar nou aan?freak007: Rustig, ik ben hier niet helemaal 24
uur per dag
Cool! Erg kort en duidelijkIk heb zelf voor Web-Con/.. een paar tutorial geschreven hoe je met XSLT kan uitvoren op een XML m.b.v. PHP
Suggestie voor de FAQ?
Ik vindt het goed, maar wacht dan effe tot ie op een gewone server komt te staan, want mijn bak thuis is maar gewoon m'n desktop barrelOp dinsdag 25 september 2001 18:35 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Ja hallo, wat we hebben we daar nou aan?
[..]
Cool! Erg kort en duidelijk![]()
Suggestie voor de FAQ?
Pagina: 1