Toon posts:

3 maanden mxstream zonder rekening??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie topic. ik heb ergens begin mei me mxstream pakketje aangevraagd bij de kpn en die half juni/ eind juni opgestuurd gekregen. alles werkt naar behoren gelukkig.
maar ik heb nog steeds helemaal geen rekening of iets dergelijks gehad. er kwam zelfs vandaag een brief binnen waarin stond dat er mxstream in mijn wijk beschikbaar was en dat we ons er voor op konden geven....
nu is mijn vraag hoe lang heeft het geduurt voor andere mxstream leden hun 1e rekening kregen? is het normaal dat het zo lang duurt omdat ze het zo druk hebben bij de kpn? ( zeiden ze zelf toen ik mxstream aanvroeg )
of heb ik gewoon mzzl en kan ik gratis internetten? 8-)

ps. kheb geen idee eigenlijk of dit topic wel hier hoort maarja... :)

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 16:52 schreef 1Nismo1 het volgende:
zie topic. ik heb ergens begin mei me mxstream pakketje aangevraagd bij de kpn en die half juni/ eind juni opgestuurd gekregen. alles werkt naar behoren gelukkig.
maar ik heb nog steeds helemaal geen rekening of iets dergelijks gehad. er kwam zelfs vandaag een brief binnen waarin stond dat er mxstream in mijn wijk beschikbaar was en dat we ons er voor op konden geven....
nu is mijn vraag hoe lang heeft het geduurt voor andere mxstream leden hun 1e rekening kregen? is het normaal dat het zo lang duurt omdat ze het zo druk hebben bij de kpn? ( zeiden ze zelf toen ik mxstream aanvroeg )
of heb ik gewoon mzzl en kan ik gratis internetten? 8-)

ps. kheb geen idee eigenlijk of dit topic wel hier hoort maarja... :)
Pas maar op, strax krijg je in één keer een vette rekening. Zo was het ook met mij en sjello ;(

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:12
Op dinsdag 25 september 2001 17:04 schreef Generaal_Putlucht het volgende:

[..]

Pas maar op, strax krijg je in één keer een vette rekening. Zo was het ook met mij en sjello ;(
true.
Bij mij was het ook zo met XS4ALL en Mxstream.
Dan wordt in één keer je modem, aansluitkosten, abonnement en nog wat zooi afgerekend. Was een hele hoge rekening.. :(

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
hmmm sjips. kwas al helemaal blij met me `meevaller` :)
nahjah pech t geld heb ik nog opzij dus kzie wel...

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:52
Op dinsdag 25 september 2001 17:07 schreef 1Nismo1 het volgende:
hmmm sjips. kwas al helemaal blij met me `meevaller` :)
nahjah pech t geld heb ik nog opzij dus kzie wel...
Dat opzij zetten is idd heel verstandig :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• d-Frag
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-07 10:26

d-Frag

74% completed

Net een rekening ontvangen van 1200 gulden, het is dus handig om te reserveren.
Want ze vergeten niemand, het duurt alleen even voordat ze beginnen.

Het is beter op onvolmaakte wijze invulling te geven aan je eigen bestemming, dan op volmaakte wijze het leven van iemand anders te leiden. - Bhagavad Gita -

Verwijderd

Topicstarter
hmm goed dat ik dat weet :). maar ff heeel lang geld vast blijven houden dan tot ik die rekening(en) binnenkrijg.
wat het vage trouwens is de telefoon was ook meteen omgezet toen ik mxstream nam ( van UPC naar KPN ) en daar kregen we wel meteen rekeningen van binnen. mahjah zoals ik al eerder zei in dit topic: kzie wel en ik hou rustig geld aan de kant :)

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 22:45
Bij mij was het juist andersom. Ze probeerde ook abonnementskosten te innen voor de maanden dat ik op mijn MxStream heb zitten wachten en het nog niet beschikbaar was in mijn regio :( Maar dat is inmiddels al weer recht gezet door de KPN

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 18:45

mbr

Bij mij hetzelfde :)

Sinds anderhalve maand heb ik Mxstream en heb nog geen rekening gezien. Bij Planet Internet sta ik nog steeds op status 4/5.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
zet iig die geld opzij wat je eigenlijk totaal moet betalen, want die rekening komt ooit wel..

Verwijderd

Hier ook. Geleverd 5 juli. Betalen vanaf Mei ofzo. Foutje bij KPN. Ze rekenden vanaf dag dat het aangevraagd werd.

Rekening komt vanzelf, wees maar niet bang :) Athans, wel voor de rekening. Ik dacht ook, leuke meevaller. Bleef ook vet hoog omdat ze alles in 1x doen. Maar jah..
Pagina: 1