ja daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, in w2k had je toch ook zo'n optie dat je je uptime kon zien
moet eigenlijk in XP dan toch ook kunnen
hmz oKe dAN HEBBiE TOEVaLlig Een LInk?
ediT ^ DIt gebeURD er als jE De kEyboARD LIGhT PLuGin voOR WiNAMp op wIN XP zet EN gAAT typEn
ediT ^ DIt gebeURD er als jE De kEyboARD LIGhT PLuGin voOR WiNAMp op wIN XP zet EN gAAT typEn
WaaRom Typ JiJ ZO RaarOp dinsdag 25 september 2001 17:09 schreef cheshire87 het volgende:
check me editOp dinsdag 25 september 2001 17:11 schreef DR het volgende:
[..]
WaAaRom Typ JiJ ZO Raar
oh die plugin JaOp dinsdag 25 september 2001 17:11 schreef cheshire87 het volgende:
[..]
check me edit
met win98 se had ik hier trouwens geen problemen mee
kloptOp dinsdag 25 september 2001 17:12 schreef cheshire87 het volgende:
met win98 se had ik hier trouwens geen problemen mee
in NT systemen kunnen de numlock lampjes enzo niet uit zonder de state te veranderen
Of je gebruikt een van de vele Mirc scriptjes 
-[OS: Windows XP Professional (5.1 - 2600)]-
-[Uptime: 5days 19hrs 20mins 21secs]-[Record: 6wks 2days 16hrs 36mins 43secs]-
-[CPU: 1-Intel Pentium III, 551MHz, 512KB]-[Mem Usage: 111/192MB (57.81%) ]-
Bij 6 weeks moest ik comp uitzetten ivm met verhuizing
, en is met RC1
Bij 6 weeks moest ik comp uitzetten ivm met verhuizing
Make a program idiotproof and someone will make a better idiot
nice, eindelijk een uptime tool (uptimei.exe) die de echte uptime aangeeft en niet slechts tot max 49.7 dagen 
\\xxxxxxx has been up for: 224 day(s), 20 hour(s), 52 minute(s), 50 second(s)
(NT4 server hier op mn werk)
\\xxxxxxx has been up for: 224 day(s), 20 hour(s), 52 minute(s), 50 second(s)
(NT4 server hier op mn werk)
compatibility mode meschien ?Op dinsdag 25 september 2001 17:20 schreef (roh)violator het volgende:
werkt niet onder XP???
tis een command-line tool, dus ff command prompt openen en daarin uitvoeren, of output naar file redirecten natuurlijk.
Verwijderd
Wreet door in te typen: uptimei \\hostname kan jij ook de uptime van andere machines in het netwerk op je EIGEN pc bekijken
yepOp dinsdag 25 september 2001 17:39 schreef Tresco het volgende:
Wreet door in te typen: uptimei \\hostname kan jij ook de uptime van andere machines in het netwerk op je EIGEN pc bekijken
ja ik kan hem draaien in dos maar om nou elke keer weer dat handmatog te doen zuigt
Als ik een snlekoppelling maah dan verschijnt er ff heel snel een dos venstertje en dan is die weer nok
ik kan hget niet aflezen dan
hoe kan ik instellen dat als ik op die snelkoppeling druk dat ie dan blijft staan zodat ik ff kan checken wat mijn uptime is???
Als ik een snlekoppelling maah dan verschijnt er ff heel snel een dos venstertje en dan is die weer nok
hoe kan ik instellen dat als ik op die snelkoppeling druk dat ie dan blijft staan zodat ik ff kan checken wat mijn uptime is???
maak een bat bestandOp dinsdag 25 september 2001 17:40 schreef (roh)violator het volgende:
ja ik kan hem draaien in dos maar om nou elke keer weer dat handmatog te doen zuigt
cmd
uptimei
notepadOp dinsdag 25 september 2001 17:45 schreef freekweb het volgende:
hoe zet ik dat in een .bat file dan?
code:
1
2
| uptimei pause |
moet er geen verwijzing bij naar de uptimei.exe dan??
ligt eraan in welke map jij dat bestand zetOp dinsdag 25 september 2001 17:48 schreef freekweb het volgende:
moet er geen verwijzing bij naar de uptimei.exe dan??
hoe komen die regels er uit te zien dan als mn uptime.exe in X staat??
Op dinsdag 25 september 2001 17:50 schreef freekweb het volgende:
hoe komen die regels er uit te zien dan als mn uptime.exe in X staat??
code:
1
2
| c:\x\uptimei pause |
ken jij geen DOS ofzo
werkt hier goedOp dinsdag 25 september 2001 17:52 schreef freekweb het volgende:
jawel, maar dat werkt dus niet
Verwijderd
Dat had ik dus ook een keerOp dinsdag 25 september 2001 17:09 schreef cheshire87 het volgende:
Hibernation is your friendOp dinsdag 25 september 2001 17:19 schreef Xhale het volgende:
Bij 6 weeks moest ik comp uitzetten ivm met verhuizing, en is met RC1
Ja, dan blijft de uptime behouden, sterker nog, de uptime is de tijd sinds het booten en niet de tijd dat de computer echt aan stond. Bij hibernation telt 'ie de tijd dat 'ie hibernated is dus gewoon mee
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
pleur
in een txtbestand, rename hem na *.bat, pleur hem in dezelfde dir als 'uptimei.exe' en klaar is kees
iz dat zow moeilijk?
code:
1
2
| uptimei pause |
in een txtbestand, rename hem na *.bat, pleur hem in dezelfde dir als 'uptimei.exe' en klaar is kees
iz dat zow moeilijk?
blijkbaarOp dinsdag 25 september 2001 18:00 schreef nietzman het volgende:
pleur
code:
1 2 uptimei pause
iz dat zow moeilijk?
Alsof ik nooit bat filetjes geschreven heb 
Is gewoon een tijd geleden (lees 5 jaar of zo
) en dan ben je meteen een dummy???
Is gewoon een tijd geleden (lees 5 jaar of zo
Gaat niet alleen om jou schatOp woensdag 26 september 2001 14:45 schreef (roh)violator het volgende:
Alsof ik nooit bat filetjes geschreven heb
Is gewoon een tijd geleden (lees 5 jaar of zo) en dan ben je meteen een dummy???
volgens mij zat er ook nog een freekweb oid in dit topic
OK ff neuken om het goed te maken dan????Op woensdag 26 september 2001 15:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om jou schat
bedankt NietzmanOp woensdag 26 september 2001 15:15 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om jou schat
volgens mij zat er ook nog een freekweb oid in dit topic
Violator het ging idd niet allen om jou
Oud topic, maar je kunt ook gewoon "systeminfo" in je console intikken. Dan krijg je ook (o.a.) je uptime te zien.
You can't have everything. Where would you put it?
Je kunt dit progje (zelf geschreven, lekker basic) ook eens proberen.
heeft iemand zo'n script voor mij? (en dan gelijke 1 voor winamp 2)??Xhale schreef op 25 September 2001 @ 17:19:
Of je gebruikt een van de vele Mirc scriptjes
Bij 6 weeks moest ik comp uitzetten ivm met verhuizing, en is met RC1
Euh maar hij ging toch verhuizen, ik neem niet aan dat hij met een ups aan je pc van huisje gaat wisselen om een hoge uptime te halen. De stroom zal er toch af moetenintoxicated schreef op 25 September 2001 @ 17:55:
[...]
Hibernation is your friend
Ja, dan blijft de uptime behouden, sterker nog, de uptime is de tijd sinds het booten en niet de tijd dat de computer echt aan stond. Bij hibernation telt 'ie de tijd dat 'ie hibernated is dus gewoon mee
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!
Ik merk hettweakerbee schreef op 30 September 2003 @ 00:26:
Oud topic, maar je kunt ook gewoon "systeminfo" in je console intikken. Dan krijg je ook (o.a.) je uptime te zien.
code:
1
2
3
4
5
6
| Microsoft(R) Windows DOS (C)Copyright Microsoft Corp 1990-1999. D:\>systeminfo SYSTEMINFO wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand. |
Note: Windows 2000 Professional
Als je weet dat 't een oud topic is, waarom kick je 't dan omhoog?tweakerbee schreef op 30 September 2003 @ 00:26:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()