Ik heb hier zip bestanden van meer dan 2 gig op mijn pc staan die andere mensen ( stuk of 10 ) moeten hebben. Maar nu zit ik vast aan die klote upload van 15 kb
van chello. Weet iemand een server ofzo waar ik die bestanden zo op kan zetten, zodat die mensen de files kunnen downen.
Dan zit je hier in [SA] ieder geval verkeerd.
Mag ik je de FAQ van http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/24 adviseren?
Mag ik je de FAQ van http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/24 adviseren?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ok zal het effe vragen of hij verplaatst kan worden
Dat wordt lastig. Een server vinden waar jij bestanden van 2G neer mag zetten die meerdere mensen dan gaan downloaden. Mijn advies zou zijn de zip bestanden zonder compressie in te pakken met bijvoorbeeld WinRAR. Bijvoorbeeld brokken van 10 MB. Dan heb je uiteindelijk 200 rar files die oplopend genummerd zijn.
Van deze files kan ja dan makkelijk zogenaamde CRC waardes berekenen. Dit kan met pdSFV of WinSFV. Het resulterende bestand met de CRC waardes brand je dan op CD met een deel van de rar bestanden. De rest van de rar bestanden op CD 2 en 3. Op deze manier kan je de CD's gewoon op ge post gooien (of laten ophalen) en voorkom je alle problemen rond het up- en downloaden van bestanden van 2G.
succes
Van deze files kan ja dan makkelijk zogenaamde CRC waardes berekenen. Dit kan met pdSFV of WinSFV. Het resulterende bestand met de CRC waardes brand je dan op CD met een deel van de rar bestanden. De rest van de rar bestanden op CD 2 en 3. Op deze manier kan je de CD's gewoon op ge post gooien (of laten ophalen) en voorkom je alle problemen rond het up- en downloaden van bestanden van 2G.
succes
Het is in totaal 2 gig maar. Het zijn dus al verschillende bestanden. Maar dat is het probleem niet. Ik zoek dus gewoon een server waar ik die bestanden op kan zetten
Denk dat dat overal mag, alleen niet gratis
Verwijderd
Wil je het gratis of wil je er een redelijk bedrag voor neertellen?
Want als je het gratis wilt dan krijg je dadelijk een hoop gemene reacties.
Wil je er een paar tientjes voor betalen krijg je nog steeds gemene reacties
Wil je er een bak met geld voor betalen dan krijg je vriendelijke behulpzame reacties met de hosting providers die hier rond rennen
Want als je het gratis wilt dan krijg je dadelijk een hoop gemene reacties.
Wil je er een paar tientjes voor betalen krijg je nog steeds gemene reacties
Wil je er een bak met geld voor betalen dan krijg je vriendelijke behulpzame reacties met de hosting providers die hier rond rennen
2 gig.. dat is 3 cd's.. x 10.. dat is 30 cd's en 10 postzegels.. voor 40 piek heb jij je 2 gig bij die 10 andere mensen. Dat scheelt je een hoop gezeik en is nog geodkoop ook.
OuderwetsOp dinsdag 25 september 2001 18:47 schreef luc het volgende:
2 gig.. dat is 3 cd's.. x 10.. dat is 30 cd's en 10 postzegels.. voor 40 piek heb jij je 2 gig bij die 10 andere mensen. Dat scheelt je een hoop gezeik en is nog geodkoop ook.
Verwijderd
gewoon zippen op spanned drives van 700MB, 3*700MB cd'tje & klaar, is ook veeeel sneller, want die 2GB zal je toch minstens 1 keer moeten uppen met 15kb/s ... en dat duurt jaaaren
hm, kwas weer eens nie snel genoeg
hm, kwas weer eens nie snel genoeg
ik heb een snelle (100MBit
) lijn, maar wat schuift het.
Mijn motto is: voor niets gaat de zon op.
Mijn motto is: voor niets gaat de zon op.
15 kb/s -> 1 mb/minuut -> 60 mb/uur -> 600 mb/10 uur -> 1800 mb/30 uur -> 2000 mb/33,3 uur als je constant 15 kb/s hebt (haal je nooit) ... zal dus uurtje of 35 tot 40 worden ...
YepOp dinsdag 25 september 2001 18:53 schreef SanderHovestad het volgende:
15 kb/s -> 1 mb/minuut -> 60 mb/uur -> 600 mb/10 uur -> 1800 mb/30 uur -> 2000 mb/33,3 uur als je constant 15 kb/s hebt (haal je nooit) ... zal dus uurtje of 35 tot 40 worden ...
Ik probeer wel wat anders te verzinnen want ik heb geen zin om het op te gaan sturen. En ik wil er eigenlijk niet voor betalen, maar ik denk dat het niet anders kan
Das 5 nachtjes werk! Gewoon 's nachts je pctje laten draaien, en 's morgens is de zaak overgestuurd.
Ik kan wel wat lege pubs voor je regelen, moet je maar ff via ICQ doen want dat is volgens mij niet helemaal legaal
En die mensen vinden het ook weer leuk om gewoon 2Gig te downloaden?
Vind het maar een vaag verhaal...
Vind het maar een vaag verhaal...
You can't have everything. Where would you put it?
Tuurlijk, die gast wil gewoon een pub maken voor een FxP board ofzo, maar dat mag hij hier niet zeggen
Pagina: 1