Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Telfort Servicedesk: ervaringen / nummers?

Pagina: 1
Acties:

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:03
Heb Postbank toestel moeten inleveren bij Telfort vanwege een produktiefout (slechte verstaanbaarheid). Ingeleverd bij Telfort Plaza in Den Haag. Formulier gekregen ter bevestiging van reparatie opdracht. Op formulier aangegeven dat ik teruggebeld wil worden. Echter na drie weken nog niets gehoord.

Dus ben ik navraag gaan doen bij de infolijn 0900 3333333. Wat een slechte servicedesk hebben deze gasten.
- Ze hebben geen inzage in reparatieopdrachten
- Ze kunnen niet informeren naar status van een reparatie
- Doorschakelen kunnen ze als de beste, kwam gewoon in een loop terecht ("Ow, u hebt vanmiddag al eerder gebeld").
- Bij elke doorschakeling opnieuw 06nummer noemen en probleem opnieuw uitleggen |:(
- Wordt je een beetje een lastige klant, raadden ze je aan een brief te schrijven en daarin te verzoeken je toestel terug te geven ("Dat zullen ze dan vast wel doen, denk ik"). EEN BRIEF??? :?

Mijn toestel bleek tijdens het laatste gesprek (heb 4 keer achter elkaar gebeld) kwijt te zijn, ik moest maar even naar Den Haag toe komen ("Wij hebben geen informatie dat het toestel ingeleverd is") |:(

Wie heeft er ook ervaringen met de telefonische ingang van Telfort en zijn dienstverlening?
En wat misschien wel handig is: wie heeft wat directe nummers van bijv. het 'Repair Center' of van Telfort Plaza in Den Haag :)?

Verwijderd

ik heb die helpdesk ook een keer aan de lijn had echt geen pretje.. uiteindelijk moest ik zelf maar een oplossing voor mijn problemen zoeken |:(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17-11 08:01
zelfde ervaringen...........ERG slecht daar, met klachten doen ze ABSOLUUT NIETS

• Arnout
Niemand die ff wat interne nummers heeft? :)

• Arnout
Vandaag weer even gebeld; na 2 doorschakelingen kreeg een ik iemand aan de lijn die bereid was een 'Logistieke Klacht' aan te maken.... ben beniewd...

Verwijderd

Op woensdag 26 september 2001 15:49 schreef MetHod het volgende:
Vandaag weer even gebeld; na 2 doorschakelingen kreeg een ik iemand aan de lijn die bereid was een 'Logistieke Klacht' aan te maken.... ben beniewd...
khoop t voor je ;)
ik vertrouw dat soort dingen meestal niet..
een aangetekende brief sturen is denk ik soms dan toch wel fijner weet je zeker dat ze hem gelezen hebben.. of tenminste ontvangen..
met telefoontjes van "die klacht staat genoteerd" weet je t nooit

• neudeboules
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-06 16:47

neudeboules

FC-Utrèg waor (146730)

Ik heb al drie X voor nix die Ku T service desk gebeld om mijn telfort nummer van de nokia 3310 te gebruiken in mijn Siemens 35i. :)

Betaal ik me helemaal :? scheel aan dat tel nummer. nu weet ik hoe ze winst maken.

jaja goh goh,heb even geen inspiratie

Verwijderd

Ik krijg het idee dat telfort een beetje heel erg aan het verzuipen is. Je kunt natuurlijk ook info bij de Postbank gaan vragen.. per slot van rekening is het hun toestel..

• PolarBear
  • Niet online
Op woensdag 26 september 2001 07:55 schreef MetHod het volgende:
Niemand die ff wat interne nummers heeft? :)
Tja en dan verwachten dat je geholpen wordt ??

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
0800 4444444

is ook een nummer van telfort dacht ik.

een vriend van mij zun telefoon was kwijt geraakt zeiden ze van is niet onze schuld kan je 50 piek betalen krijg je een reparatie model.

hij is toen een rechtzaak begonnen en toen voor dat het voor kwam had hij al een nieuwe telefoon splinter nieuw in doos thuis liggen |:(
Pagina: 1