Toon posts:

Max Payne

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Newbie hier,

Ik ben met Max Payne bezig, maar nu zit ik vast. Ik ben in part2 level 1 of 2. Het probleem is dat ik de brug nie omlaag krijg in de haven. Weet iemand hoe dit moet?

Mzzl Shadowman

Verwijderd

Aan de andere kant staat zon kar, met voor de wielen zon houtblok, als je die blok kapot knalt, ragt dat karretje die brug naar beneden...
Dus door dat gaas schieten... pas wel op als je dat hout weg hebt geknalt, je wordt warm onthaalt :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:15
je moet als je bij dat hek bent met die vrachtwagen op die klem voor zijn wiel schieten en dan rijd de wagen weg en kan je weer verder :) (er hangen trouwens poster met dat erop en dat zijn aanwijzingen)

Dus dit topic kan weer gesloten worden :D

The devil is in the details.

• Hahn
shit net te laat

Verwijderd

yeah net optijd :P

Verwijderd

Maar dat had je ook zelf kunnen zien, staat er bij op een bord. Je moet natuurlijk wel ff rond kijken eerst he :)

• Hahn
dat zei ik het staat tussen haakies

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
LOL
Op dinsdag 25 september 2001 16:41 schreef tHa_KiLLa het volgende:
yeah net optijd :P

Verwijderd

Start in dos en type: MaxPayne.exe -developer

Druk in het spel op F12 type god voor god mode. Ga bij het hek staan en type: Jump_30 (uit mijn hoofd). Zo kun je er ook over (op de leme manier)
>:)

Verwijderd

damz, als jij cheats nodig hebt om Max payne uit te spelen.....

nou het zal wel...tis niet Multiplayer en dan zeg ik op me beurt...dan mag het...maar de clues zijn idd voor de hand liggend bij maxpayne....

Verwijderd

Topicstarter
ehhhhhhh , bedankt amml he.

Krijg hier tenminste normaal antwoord!!!
(en van da bordje had ik nog nie opgemerkt)

Grtz Shadowman

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 17:27 schreef Nosfer@tu het volgende:
damz, als jij cheats nodig hebt om Max payne uit te spelen.....

nou het zal wel...tis niet Multiplayer en dan zeg ik op me beurt...dan mag het...maar de clues zijn idd voor de hand liggend bij maxpayne....
Heb ze zeker niet nodig, maar na als ik hem al een keer heb uitgespeeld is het leuker met cheats :)

Verwijderd

Volgens mij is er ook zo'n topic bij het PC cheats forum: www.gamevillage.nl/pc.cheats.html

kijk maar even...

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Heeft iemand nog een paar savegames liggen van Max Payne
Part II: A Cold Day in Hell - Chapter Four: Put Out My Fires With Gasoline

(das met dat brandende hotel)

Want ik ben de mijne kwijt omdat dat !@#$%^&! spel zijn savegames in de "my documents" directory van Windows pleurt :(
Die directory gebruik ik nooit, dus daar maak ik ook geen backup van wanneer ik Windows er opnieuw opgooi...

En ik heb geen zin om alles weer opnieuw te gaan doen.

b.v.d.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Pagina: 1