Toon posts:

Nieuwe Case

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensjes,

Ben van plan een nieuwe kast te gaan kopen. Heb nou een mega kast die langzaam aan zijn einde komt.... Nou ben ik op zoek naar een midi-tower die stil moet zijn en waar ik toch alles in kan krijgen namelijk .. Zip-Drive, floppy-drive, 4 HD's, DVD en CD-RW en natuurlijk de benodigde pci kaarten. Het gaat mij er voornamelijk om dat die kast erg STIL moet zijn en compact maar toch handig in gebruik.

Wie kan mij vertellen wat dan de beste kast is die ik kan kopen ....

Thnx !!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:02

Epsilon

Op dinsdag 25 september 2001 16:16 schreef ReneB het volgende:
Mensjes,

Ben van plan een nieuwe kast te gaan kopen. Heb nou een mega kast die langzaam aan zijn einde komt.... Nou ben ik op zoek naar een midi-tower die stil moet zijn en waar ik toch alles in kan krijgen namelijk .. Zip-Drive, floppy-drive, 4 HD's, DVD en CD-RW en natuurlijk de benodigde pci kaarten. Het gaat mij er voornamelijk om dat die kast erg STIL moet zijn en compact maar toch handig in gebruik.

Wie kan mij vertellen wat dan de beste kast is die ik kan kopen ....

Thnx !!
ik zal beginnen bij het begin
een kast is altijd stil :+ (de zooi die je erin zet maakt geluid, de kast zelf niet, en aan al het geluid is wat te doen)
Alle ATX miditowers kunnen gewoon het normale aantal PCI sloten herbergen.

je kan in zowat elke miditower wel 3/4 cd-rom spelers kwijt. Het probleem ligt bij je HD's, hier is bij geen 1 miditower plaats voor (nou ja, op de lian-li pc60 na dan). niet in combinatie met nog 2 externe drives iig

suc6

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:07

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

een kast is altijd stil <http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/237330/1/i/s/clown.gif> (de zooi die je erin zet maakt geluid, de kast zelf niet, en aan al het geluid is wat te doen)
Ligt eraan. Bij een kast met veel ventilatiemogelijkheden zal het geluid van de fans en schijven beter hoorbaar zijn dan bij een kast die potdicht zit.

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 09:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Gewoon de hele kast isoleren :) Of in de ijskast zetten >:) Maar ikzelf vind de A-open kasten wel leuk. Je moet gewoon eens kijken bij www.aopen.nl

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

Verwijderd

antec/chieftec case he... Heeft stille voeding, zo'n smartpower dinges, er is zeker plaats genoeg... Je moet wel die versie met deurtje pakken. Nadeel, wegen nogal veel en zijn niet van de goedkoopste, wel goedkoper dan die pc60

Verwijderd

de Antec CS601 te koop op http://www.breetcomputers.nl

Verwijderd

De kasten van chieftec zijn anders wel goed uitgerust voor het plaatsen van coolers, hd's en genoeg bays vooraan.

Mooi afgewerkt ook altijd

www.chieftec.com

Verwijderd

Ik zoek een Super file server kast van ongeveer 1000-,
met minstens 13 bays (zichtbaare bays) dus dan moet ie 2 x zo breed worden met of zonder voeding geen probleem
(lieft 12: 5.25 bays en 2: 3.5 '' bays
wie weet de link ernaartoe of beter gezegt wie weet um te koop in nederland !
Pagina: 1