Toon posts:

GeForce2 mx400 wil geen spellen meer draaien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een Inno3d Tornado GeForce2 MX400 32mb+tvout
nu heb ik hem er dus uitgehaald (2 dagen geleden) om er koelblokjes op te lijmen maar nu hij er weer in zit wilt hij geen spellen zoals Operation Flashpoint meer draaien
en ook geen 3Dmark 2000/2001 het beeld blijf bij deze applicaties na 3 seconden hangen.

Ik heb dus nieuwe detonator drivers gedownlaod en geinstaleerd ook de VIA 4in1 drivers staan er op

mijn specs:
DFI AK74 moederbord
AMD athlon thunderbird 700mhz
384mb sdram
maxtor 20,4 GB HD
a-open cd burner
a-open cd rom drive
realtek netwerk kaart
SB 128pci

ik heb dus ook mijn case gemod voor extra koeling dus daar lijkt mij het dus niet aan te liggen..

plaese help me

Verwijderd

Op dinsdag 25 september 2001 16:09 schreef ISDNiki het volgende:
Ik heb dus een Inno3d Tornado GeForce2 MX400 32mb+tvout
nu heb ik hem er dus uitgehaald (2 dagen geleden) om er koelblokjes op te lijmen maar nu hij er weer in zit wilt hij geen spellen zoals Operation Flashpoint meer draaien
en ook geen 3Dmark 2000/2001 het beeld blijf bij deze applicaties na 3 seconden hangen.

Ik heb dus nieuwe detonator drivers gedownlaod en geinstaleerd ook de VIA 4in1 drivers staan er op
Jij hebt geprobeerd je PC die het niet goed meer doet na het herplaatsen van een grafische kaart, te repareren met het installeren van nieuwe drivers? >:)

Dat zou niet mijn eerste gok zijn. Haal die kaart er nog eens uit, en kijk of je niets beschadigd hebt. Plaats hem dan nog maar eens terug.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:55

Epsilon

waar heb je dat die ramsinks mee vastgelijmt?!?!
geen secondelijm hoop ik >:)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die heatsinks met een soort 2componentenlijm vastgelijmt eentje die geen plastic en dat soort dingen aan vreet ik heb een heel klein beetje od hoekjes van de geheugenbankjes gedaan daar tussen koelpasta en toen het heatsinkjes er op geplakt.

Verwijderd

Topicstarter
wat gebeurt er eigenlijk met secondenlijm? >:)

Verwijderd

underclock het geheugen eens flink.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb voordat ik die heatsinks ging lijmen wel eerst een lijm testje gedaan op een dood moederbord om te kijken of de lijm schade aan ging richten.
maar dat was niet zo dus..
ik heb wel foto van de kaart gemaakt. 8-)
Pagina: 1