Toon posts:

raadselachtige site gezocht...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er was hier een hele tijd geleden (voor BC3) een topic langsgekomen over een site waar je hele vage dingen moest oplossen... met woorden enzo.. echt vaag. ik kan me iets herinneren met r e d r u m ..

weet iemand misschien de link naar deze site?

Verwijderd

http://blather.newdream.net/r/redrum.html

is hem volgens mij niet, ik zal nog eens verder zoeken......staat mij ook wel iets van bij....

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 16:19 schreef jrs het volgende:
http://blather.newdream.net/r/redrum.html

is hem volgens mij niet, ik zal nog eens verder zoeken......staat mij ook wel iets van bij....
nee dit is em niet... het is een grafisch hele mooie/goede site.. gebruik van html, javascript, flash etc etc doorelkaar

Verwijderd

Topicstarter
^^ schop ^^

ja sorry maar ik heb die site zo gauw mogelijk nodig...

is er echt niemand die weet wat ik bedoel?
je had er verschillende delen. je had bepaalde dingen uit eerdere delen nodig om in een volgende te komen.
ook waren er verschillende versies

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 25 september 2001 17:29 schreef 2 het volgende:
http://www.evilpupil.com
dat is em!! thnx man!

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
[lama]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb em al... evilpupil.com

misschien dat mensen zijn die al wat oplossingen hebben... ik had er eerst ook veel , maar die ben ik allemaal kwijt. de enige die ik nog weet is redrum

• 2
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Gewoon een beetje van die krachttermen uitproberen, satan, 666, love dat soort dingen.

Verwijderd

Ik vind de site zeer grappig in elkaar zitten, maar wat is de bedoeling er van? Is het een adventure?

Zo ja, heeft iemand dan een kleine start-hint voor me, want ik snap niet eens de bedoeling, laat staan dat ik de oplossing weet..

Verwijderd

Snap er weinig van..

Verwijderd

Topicstarter
rechts bovenin staat iets met landmap ofso... kijk daar ens.. ze geven daar aanwijzingen

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Je moet eerst die landmap es bekijken.... en als je dan op de grootste cirkel (level 2) klikt, komt er een uitleg...
dan terug naar het hoofdscherm, 'do you want the map?' No.
Typ het woord in dat in de uitleg gegeven is...
en je krijgt een 'password' boxje. De passwords moet je ergens op de site vinden, maar waar...?

Btw wel leuk in die help-popup.... na elk frame flitst er 'dumbass' door het beeld... >:)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Je moet gewoon die woorden die ze aangeven invoeren met je toetsenbord, maar dan in een andere volgorde, als je goed oplet zie je wanneer je de juiste letters tikt.

Verwijderd

Way cool, ik heb nu al een kwartier(!!!) achter die site gehangen....ik ben nu eindelijk in level 3!
Woaha wat een cool concept....

B.

• Oefening
  • Niet online
hoe kom je in godsnaam in level 3?

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 09:41 schreef nelis het volgende:
hoe kom je in godsnaam in level 3?
Lang puzzelen, alles goed lezen, en de hints die geen hints lijken gebruiken... :)
Pagina: 1