Toon posts:

resolutie probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hee,

ik heb deze vraag nergens kunnen vinden, dus of ik ben echt de enige, of het is zo'n oerdomme vraag...

in elk geval, ik heb gisteren een asus geforce 2 mx 400 met tv-out gekocht en de nieuwste drivers geinstalleerd.
Als ik nu een andere resolutie draai, wordt mijn beeld niet meer gevuld. Ik krijg een raar bol schermpje in het midden van mijn scherm en alleen 1024x768 werkt nog goed...

Ik heb dit probleem al eens gehad met mijn vorige kaart een nvidia tnt2 blabla... Ik heb toen eens iets met mijn drivers zitten kloten en daarna was het weer normaal. Het probleem is dat ik echt niet meer weet wat ik precies gedaan heb...

Hopleijk kunnen jullie me helpen

:7 Jack :7

Verwijderd

Wat voor resolutie kan je monitor aan???

Verwijderd

Topicstarter
17" ... verder weet ik het niet.. ik heb kon hem maximaal op 1280xnog iets draaien.

Verwijderd

Topicstarter
ik draai windows me misschien heb je daar wat aan?

Verwijderd

Topicstarter
tjonge...

Verwijderd

Topicstarter
als iemand voor 16.45 een antwoord heeft zou ik dat errug relaxed vinden

:r

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

DUH?

Je kan de grootte van je beeld toch aanpassen op je monitor?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Verwijderd

Topicstarter
ja ik kan mijn resolutie wel aanpassen, maar hij stretcht het beeld niet fullscreen ik krijg bijvoorbeeld bij 800x600 een klein lelijk bol schermpje in het midden

Verwijderd

heb je wel je oude videokaart gedeinstalleerd voor je die nieuwe erin stopte? misschien ligt hier de oorzaak wel.
mogelijke oplossing: kzou proberen die nieuwe videokaart te verwijderen en opnieuw te installeren

Verwijderd

Topicstarter
ok ga ik proberen

tot zo

Verwijderd

Topicstarter
nee werkt niet

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Je moet het via je monitor stretchen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Boomrups
  • Laatst online: 15-10-2025
Je moet misschien de goede monitor installeren

Dat windows weet dat je een monitor met max res van zoveel hebt op max zoveel hrz en

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een plug and play monitor volgens windows..., wat moet ik dan installeren?

Verwijderd

Topicstarter
en hoe stretch ik het via mijn monitor dan?

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Via je monitor!

Er zitten toch knopjes op?

Verwijderd

Topicstarter
o zo :P

er moet een andere oplossing zijn, maar welke....

Verwijderd

Topicstarter
kom op manne, iemand zal het toch wel weten?

:?

Verwijderd

Hous op met dat geschop!

En daarnaast: probeer de refresh tijden van je output aan te passen.. dus kies bijv. eeen standaard van 70 Hz ipv optimaal.. misschien dat je monitor dat wel aankan..

En anders.. waarom stretch je het beeld niet gewoon op je monitor!?!?!

WAT EEN ONZINNIG TOPIC! :7 Graag zsm slotje

Verwijderd

1 = schop je topic niet elke paar minuten omhoog.
2 = leer de edit-knop te gebruiken!

Verwijderd

Je moet de laatste drivers hebben, en het juiste *.inf filetje voor de monitor. In dit bestandje worden de resoluties en refresh rate aangegeven voor je beelskanon.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

El_jackass je loopt gewoon te stangen. Doe je dat niet, dan ben je gewoon dom.

Als je hulp wilt, kan je dat krijgen. Als je dom gaat lopen doen zullen anderen ook terughoudend worden met het geven van advies aan jou.

• kamphuis
  • Niet online
directx maar effe proberen.

ik had een oude en toen deed me beeldscherm in spelletje vaag.

Verwijderd

Topicstarter
hee slimme manne,

het waren toch de afstellingen op mijn monitor, maar aangezien dit probleem zich al eens heeft voorgedaan met mijn andere videokaart en het toen na een beetje klote met mijn SOFTware opgelost was, dacht ik niet dat het deze keer aan mijn monitor zou liggen...

het spijt me dat ik dit niet wist zeg... ik schaam me dood, dat ik niet evenveel weet als jullie |:(

nooooooooooooooooooooooooooooT!!!!!!!!!!!!! eikels

en voor al de mensen die me wel wilden helpen, bedankt!

en voor hlpdsk: hier dan!

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

vraag:

Ik HEB je geholpen. Maar ik zeik je ook af. Vind je mij nu een eikel?

Verwijderd

Topicstarter
tuurlijk
Pagina: 1